شناسه خبر : 98924
شنبه 05 فروردين 1402 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر سردار شهید بیژن گُرد به فرزند شهیدش پیوست

فاش نیوز - «مکیه غریبی» مادر سردار شهید والا مقام بیژن گُرد از شهدای نبرد مستقیم با آمریکا و از یادگاران دوران دفاع مقدس استان بوشهر به فرزند شهید خود پیوست.

 

مادر سردار شهید بیژن گُرد به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش دفاع‌پرس، «نعمت الله غلامپور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اظهار داشت: مادر شهید بیژن گُرد سوم فروردین ۱۴۰۲ در سن ۸۵ سالگی مصادف با نخستین روز از ماه مبارک رمضان به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع کرد؛ پیکر مطهر مادر شهید بیژن گُرد فردا پنجم فروردین مصادف با سومین روز از ماه مبارک رمضان در قطعه صالحین گلزار شهدای شهر بوشهر به خاک سپرده می‌شود.

وی افزود: همه مدیون مادران معزز شهدا هستیم؛ مادرانی که جوانان برومندی را در دامن خود پرورش دادند که دل از خانه و خانواده بریدند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح سینه سپر کردند و باعث شدند ما امروز با افتخار راه انقلاب را ادامه دهیم.

غلامپور ادامه داد: شهید بیژن گرد و همرزمانش نادر مهدوی، خداداد آبسالان، نصرالله شفیعی، مجید مبارکی، مهدی محمدی‌ها و غلامحسین توسلی در ۱۶ مهر ۱۳۶۶، حماسه‌ای در خلیج‌فارس آفریدند که ابهت امریکا که خود را ابرقدرت می‌دانست، در خلیج‌فارس غرق شد.

وی گفت: مادر شهید گرد در عمر با برکت خود، به صبر، اخلاق نیکو و مهربانی در بین مردم زبانزد بود و پس از گذشت ۳۰ سال از شهادت فرزندش هیچ وقت کسی او را غمگین ندید و همیشه شاکر درگاه خدا بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi