شناسه خبر : 98988
سه شنبه 08 فروردين 1402 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه بسیج دانشجویی خطاب به ماکرون: با کشور خود همان کنید که به دیگران توصیه می‌کردید

فاش نیوز - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیانیه ای را در مورد اعتراضات فرانسه منتشر کرد.

بیانیه بسیج دانشجویی خطاب به ماکرون: با کشور خود همان کنید که به دیگران توصیه می‌کردید

به گزارش خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیانیه ای را در مورد اعتراضات فرانسه منتشر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

به نام خدای مفتضح کننده مستکبران و بدخواهان 

رئیس جمهور کشور فرانسه
با توجه به کنش‌های مکرر دولت و نظام شما در تقویت بحران در کشورهای مختلف آسیایی، افریقایی و امریکای لاتین، اکنون که کشور متبوع شما بروز پرشدت یکی از چالش‌های مزمنش را تجربه می‌کند لازم  است که با کشور خود همان کنید که به دیگران توصیه می‌کردید!!
- همان طور که به زیبایی در سال ۲۰۲۰ برای مردم بحران زده لبنان تشریح می‌کردید که "انقلاب با دستور کسی اتفاق نمیفتد؛ مردم آن را ‌می‌سازند!!"  اکنون هم مورد انتظار است که از زیبایی اتفاقات کشور خودتان لذت ببرید نه اینکه در سال ۲۰۲۳ به مردم خودتان بگویید: "تجمع قانونی نیست و هیچکس حق شورش بر ضد نمایندگان مردم را ندارد!" 
- آقای رئیس جمهور!! ما از کشوری سخن می‌گوییم که مردمش چند سال است که می‌خواهند دولت متبوعشان فقط صدایشان را بشنود و مخالفت آنها را به رسمیت بشناسد!
- آقای آزادی!! آنها در کشوری دست به اعتراض زده‌اند که آرزو دارد در جهان به توسعه سیاسی و اقتصادی شهره باشد، پس لطفا مانع این آرزو نباشید!!
-  این مردم فقط خواسته روشن اقتصادی دارند، یعنی اصل مسأله شأن سیاسی و یا ایدئولوژیک نیست که نگرانی‌های لائیک (ایدئولوژیک!) شمارا برانگیزد، واقعا مشکل معیشت دارند، این‌قدر سفره‌ زندگی‌شان کوچک شده و سال‌ها صدای مخالفت‌شان با سیاست‌های اقتصادی دولت شنیده نشده که این‌گونه حاضر شده‌اند از زندگی خود بگذرند، لطفاً صدایشان را بشنوید آنها به گفتگو احتیاج دارند نه گلوله!!
-  آنها هیچ لیدر خارجی یا حتی حامی خارجی ندارند یعنی واقعا خود خود مردم فرانسه هستند، خیالتان راحت باشد و نگران توطئه خارجی نباشید.
- آنها توسط یک رژیم خارجی مسلح نشده‌اند، پلیس نمی‌کشند یا مامور قانون را برهنه‌ نمی‌کنند، یعنی اصلا نگران یک طرح براندازانه و غیردموکراتیک نباشید!
- آقای رئیس دولت! حرکت آنها کاملا خودجوش و واقعی است، مثلا هیچ رسانه و سرویس خارجی فوتی‌های جوان یا کشته‌های تصادفات کشور را برای زنده نگه داشتن اعتراض آنها فاکتور نکرده است تا بهانه کاذب ایجاد کند، آنها مسئله واقعی دارند!
- آقای جهان وطن! به اراده این ملت هم احترام بگذارید و از ایشان حمایت کنید، مثل همیشه از ظرفیت سایر دول اروپا برای حمایت از صدای مردم استفاده کنید، از پارلمان اروپا بخواهید که دولت را به دلیل سرکوب مردم بی‌دفاع تحریم کند، از سیاستمداران بخواهید که در رثای مظلومیت معرتضین موهای سر خود را بتراشند و نماهنگ‌های رسانه‌ای تولید کنند!
- توصیه ما ساده است "هر آنچه بر خود نمی‌پسندید بر دیگران هم مپسندید"!
- کمی بهتر ببینید که دوران استثمار رو به اتمام است پس با عادات قبلی خود بهتر است خداحافظی کنید!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi