شناسه خبر : 98998
سه شنبه 08 فروردين 1402 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای تئاتر خیابانی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

فاش نیوز - موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همچون سال‌های گذشته در ایام نوروز با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری میزبان بازدیدکنندگان است که یکی از این برنامه‌ها، اجرا‌های متعدد تئاتر خیابانی در محل پل آزادی است که به‌همت معاونت فرهنگی مجموعه برگزار می‌شود.

 

اجرای تئاتر خیابانی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس، «حمیدرضا صفار» مسئول اجرایی ویژه‌برنامه همایش تئاتر خیابانی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: در ایام نوروز ۱۴۰۲ در فضای باز موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تاریخ دوم تا یازدهم فروردین از ساعت ۱۳ الی ۱۸ گروه‌های نمایشی به اجرای برنامه‌هایی با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌پردازند.

صفار افزود: اغلب هنروران این گروه‌ها از دانشجو‌ها و فعالان عرصه تئاتر و نمایش هستند که نمایشنامه‌هایی را با نگاهی به مقوله عید نوروز در دوران جنگ تحمیلی به‌جهت ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم عزیز اجرا می‌کنند.

مسئول اجرایی ویژه‌برنامه همایش تئاتر خیابانی با اشاره به جذابیت تئاتر خیابانی برای مخاطبان موزه افزود: این اجرا‌ها که در مقابل در ورودی تالار‌های موزه انجام می‌شود به یک ایستگاه فرهنگی تبدیل شده و نسل جوان و نوجوان ارتباط خوبی با این نمایش‌ها برقرار کرده است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت و اثرگذاری تئاتر خیابانی اظهار امیدواری کرد که با همت مسوولان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این اتفاق فرهنگی در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi