شناسه خبر : 99000
سه شنبه 08 فروردين 1402 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار فرمانده سپاه گیلان با مادر شهیدان «یوسفی»

فاش نیوز - سردار «عبدالله‌پور» با یادآوری ایثار مادران شهدا گفت: نقش مادران از صدر اسلام تاکنون در دفاع از دین، امری انکارناپذیر و مالامال از ایثاری آگاهانه، تقدیمی عاشقانه و روحی مخلصانه است.

 

دیدار فرمانده سپاه گیلان با مادر شهیدان «یوسفی»به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان به‌مناسب فرا رسیدن سال جدید با حضور در منزل شهیدان یوسفی با مادر شهیدان یوسفی دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه گیلان در این دیدار با بیان اینکه شهدای سرافراز گیلان هر کدام الگویی برای نسل جدید هستند، اظهار داشت: جوانان و سرداران گیلانی در برهه‌های مختلف، وفاداری، ایثار و ولایتمداری خود را نشان داده و در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل خوش درخشیدند.

سردار عبدالله‌پور، شهدا را چراغ راه هدایت جامعه بشری دانست و تصریح کرد: شهدا چراغ راه و مسیر روشن سعادتمندی و کمال هستند و می‌توانیم با نور هدایت آن‌ها، راه را از بیراهه تشخیص داده و در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به سیره پاک شهیدان برای عبور از مشکلات و رسیدن به سرمنزلگاه موفقیت و پیشرفت گفت: امروز در مقطعی حساس قرار داریم و باید بیش از پیش با الگو گرفتن از شهدا این مقطع حساس را با سربلندی پشت سر بگذاریم و این پیچ تاریخی می‌تواند سرنوشت‌ساز و با عزم و اراده مردم تبدیل به باتلاقی برای توطئه‌گران شود.

فرمانده سپاه گیلان به ویژگی‌های شهیدان یوسفی و دیگر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت اشاره و بیان کرد: شهیدان یوسفی همواره از روحیه مردم‌داری و ارزش‌بخشی به انسان‌ها، ولایت‌پذیری و ایمانی قوی از همان دوران کودکی برخوردار بودند.

سردار عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: نقش مادران از صدر اسلام تاکنون در دفاع از دین، امری انکارناپذیر و مالامال از ایثاری آگاهانه، تقدیمی عاشقانه و روحی مخلصانه است و آنان با تبعیت از حضرت زینب (س) عزیز دردانه‌های خود را برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کردند.

وی با بیان اینکه ازخود گذشتگی مادران و خانواده شهدا هیچگاه نباید از ذهن نسل جدید و تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی پاک شود، افزود: بسیاری از بانوان به‌عنوان رزمنده و پشتیبانی جنگ در دفاع مقدس حضور داشتند و بیش از شش هزار نفر از آنان به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه استان گیلان با یادآوری ایثار مادران شهدا گفت: هر شهیدی که پا به میدان جهاد می‌گذاشت، چشمان زنان و مادرانی او را بدرقه می‌کرد و چشم به راه او بود و بسیاری از آن‌ها سال‌ها چشم به راه مفقود‌الاثرشان بودند و همچنان هستند.

شهیدان قدرت‌الله، احمد و محمد یوسفی از جمله شهدای برجسته استان گیلان در دوران دفاع مقدس بودند که با تشویق پدر و مادرشان عازم جبهه‌های جنگ شدند و در نهایت در مناطق مریوان، شلمچه و اشنویه به شهادت رسیدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi