شناسه خبر : 99001
سه شنبه 08 فروردين 1402 , 12:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گوشه ای از ابعادبزرگترین جنگ شناختی و ترکیبی جهان علیه ایران

فاش نیوز - گوشه ای از اتفاقاتی که علیه جمهوری اسلامی ایران در بزرگترین جنگ شناختی و ترکیبی تاریخ در پاییز ۱۴۰۱ رقم زدند؛ و برخی از پاسخ هایی که دریافت کردند:

 

1 حمایت از اغتشاش گران توسط:
بایدن، وزیر خارجه، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، کلینتون، رابرت مالی، ۳۱ نفر از سیاستمداران مطرح آمریکا و اروپا، ۳۷ نفر از شخصیتهای موسیقی، و ۶۲ نفر از هنرپیشگان مطرح غرب، مانند آنجلیاجولی،  ۱۵ نفر از فوتبالیست ها وباشگاه‌های مطرح دنیا، شخصیت های موسیقی ترکیه، هزار سینماگر فرانسوی، که عده ای موهای خود را قیچی کردند؛ و فیلم آن را میلیون ها بار نشر دادند؛
وزرای خارجه: کانادا، سوئد، آلمان، بلژیک، اسپانیا، شیلی، فرانسه، نویسنده کتاب هری پاتر و یک نماینده زن ایرانی الاصل در بلژیک که در حمایت از آشوبگران موهای خود را کوتاه کرد.
موج شبانه روزی رسانه های انگلیسی و آمریکایی و....

2 به میدان آمدن بارزانی برای حمله به ایران،

3 فعالیت رسانه ای سلبریتی های وطن فروش داخلی،

4 هشتک مهسا امینی ۳۲۰ میلیون بار توئیت و ریت شد؛ درحالی که فارسی زبانان توئیتر ۳ میلیون نفر هستند!

5 دستگیری یک تبعه خارجی که در کوله پشتی خود یک دست لباس بسیجی، به همراه چند نارنجک و اسلحه، ده ها گلوله و سر نیزه داشت؛ که قرار بود در حین کشتن مردم عده ای از او فیلم بگیرند؛ و بگویند که بسیجی ها مردم را می‌کشند.

6 در  چند شهر کردستان، از جمله اشنویه که مهمترین شهر بود، ۱۷ هزار نیرو برای شروع جنگ داخلی در حالت آماده باش بودند.

7 بمباران رسانه ای در چابهار با این تیتر که یکی از فرماندهان نیروی انتظامی به یک دختر ۱۴ ساله سنی تجاوز کرده! و بعد از آن کشتار مسجد مکی اتفاق افتاد؛ و انفجار و آتش زدن بازار و حمله به پاسگاه ها بطور همزمان شروع ؛ ورود گروهک ریگی و جیش الظلم به کشور آغاز شد.

8 باز کردن ریل راه آهن تهران به تبریز در قزوین به طول یک کیلومتر که به لطف خدا با گزارش یک دامدار خنثی شد و از کشتار صدها نفر جلوگیری شد. این اتفاق همراه با اعتراضات تبریز قرار بود رخ دهد.

9 در تهران از یک خانه، مردم را با تفنگ لیزری می‌زدند. خانه محاصره شد؛ ناگهان یک زن جوان لخت مادرزاد از خانه خارج شد که وای مردم ، کمک کنید که اینها می‌خواهند به من تجاوز کنند. این خانه مرکز هدایت عملیات بود و کلی سلاح و بیسیم پیشرفته از آن کشف شد. پس از بازجوئی هائی که از وی صورت گرفت، این زن ۱۱ پایگاه موساد را در شهرهای مختلف ایران لو داد؛ که همگی دستگیر شدند؛ فقط از یک پایگاه ۱۳۷ قبضه سلاح کشف شد. قرار بود آن شب عملیات مسلحانه انجام شود.(با توجه به حادثه شاهچراغ توسط یک نفر تروریست، معلوم می شود که چه کشتار عظیمی قرار بود رخ دهد.)

10 کشف تعداد زیاد مسلسل یوزی از داخل صندلی های شش خودروی بدون پلاک؛

1⃣1 دستگیری یک خانم در اصفهان  با ۵۲ کیلو مواد منفجره؛ که قرار بود بازار تاریخی اصفهان را منفجر کند.
 
12 دستگیری یک مهره ی یهودی در شیراز  که به بیمارستان منتقل شد؛ و عده‌ای از اغتشاشگران به بیمارستان حمله کردند که این مهره را یا فراری دهند یا بکشند؛ که به دست نیروهای امنیتی نیفتد.

13 دستگیری راننده یک پراید، که ۱۷ نفر از نیروهای انتظامی را زیر گرفت.

14 دستگیری دو خودرو که با پلاک و آرم و لباس سپاه که به مردم حمله می کردند؛ و زنان را می زدند و عده ای هم فیلم می‌گرفتند.

15 در منطقه دانشگاه شریف، یک خودرو مگان، تعدادی از نیروهای انتظامی را زیر گرفت؛ و بعد از تعقیب و گریز، به ماموران تیراندازی کرد؛ که در آخر دستگیر شد.
16 حمله به پاسگاه شهید مدرس برای خلع سلاح کردن ماموران.

17 ضرب و شتم شدید یک زن محجبه و کودک سه ساله اش، به نیت ترساندن چادری ها که با چادر در جامعه حاضر نشوند.

18 چندین حمله در شهرهای مختلف به ماشین خانواده های مذهبی با مواد منفجره.

 19 زدن۳۲نقطه توسط سپاه در کردستان عراق، و به درک واصل شدن تعداد زیادی از منافقین و تجزیه طلبان.

20 انهدام یک جلسه سری در ترکیه با پهپاد انتحاری از ایران، که در آن سران ۵ حزب از سلطنت طلبان، منافقین، کومله، پژاک، پاک و نماینده آمریکا و فرانسه حضور داشتند.

21 برنامه بعدی هم در آذربایجان و ارمنستان بود؛ که قرار بود با تصرف منطقه زنگزور ارتباط ایران با ارمنستان قطع گردد و به تبع آن، راه ایران با اروپا مسدود شود؛ و از آن طریق تجزیه ایران را شروع کنند که به لطف خدا ناکام ماند.

 پی نوشت: انسان باید خیلی جاهل باشد یا خودش را به تجاهل بزند که این اتفاقات را ببیند؛ و این حرکت‌ها را اعتراض مردمی بنامد!

|| برگرفته از فضای مجازی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi