شناسه خبر : 99011
چهارشنبه 09 فروردين 1402 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسوه‌های دفاع مقدس دریای اخلاص و ایمان هستند

فاش نیوز - رضایی گفت: : فضای فرهنگی حاکم بر دفاع مقدس بزرگ‌ترین دانشگاهی است که می‌تواند، نسل جوان را با آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کند.

 

فضای فرهنگی حاکم بر دفاع مقدس بزرگ‌ترین دانشگاه ایمان و اخلاص/ اسوه‌های دفاع مقدس دریای اخلاص و ایمان هستند////( ویژه عید نوروز)«علی اکبر کریمی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور و تأثیرات تربیتی آن بر نسل جوان اظهار داشت: فضای فرهنگی حاکم بر دفاع مقدس بزرگ‌ترین دانشگاهی است که می‌تواند، نسل جوان را با آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کند.

کریمی خاطرنشان کرد: همانطور که حضرت امام خمینی در پیام‌هایی که در سال‌های دفاع مقدس با مضمون روحیه بسیجی مردم ایران برای برون‌رفت از مشکلات صادر می‌کردند، امروز هم تفکر بسیجی می‌تواند، مشکلات جامعه را حل کند و مردم را به آرامش اقتصادی برساند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: راهکار آشنایی با تفکر بسیجی و فرهنگ دفاع مقدس حضور در مناطق عملیاتی است، دفاع مقدس مظهر اخلاص است، زیرا شهدا و رزمندگان بدون هیچ چشم‌داشتی و برای رضای خدا جان بر کف مردم شدند تا دست اجنبی به ناموس ایرانی نرسد.

وی با بیان اینکه شهدا از ایران اسلامی و همه آرمانهای اسلامی پاسداری کردند، گفت: حضور نسل جوان در مکان‌هایی که شهدا به ملکوت اعلا پیوسته‌اند فرصت مغتنمی است تا بتوانند از بهترین خلق خدا الگوگیری کنند، ما اسوه‌ها و الگوهای زیادی در دفاع مقدس داریم که هر کدامشان دریایی از ایمان و اخلاص هستند.

کریمی اظهار کرد: متأسفانه به دلیل شرایط کرونایی ما طی چند سال گذشته نتوانستیم اردوهای راهیان نور را برگزار کنیم، به حمدالله از امسال مجددا این اردوها از سرگرفته می‌شود و امیدواریم که بیش از پیش اثرگذاری خود را نشان دهد، قطعاً مسئولان امر هم در جهت حمایت و تقویت این اردوها گام‌های اساسی برمی‌دارند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi