شناسه خبر : 99016
چهارشنبه 09 فروردين 1402 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدامات خوب درخصوص چاپ زندگی‌نامه شهدای استان زنجان

فاش نیوز - «موسوی» گفت: اقدامات خوبی در حوزه چاپ زندگی‌نامه شهدا در قالب کتاب به همت نویسندگان و هنرمندان استان زنجان انجام شده است.

 

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان امروز با «عباس برزگر» مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در این دیدار با تبریک انتصاب برزگر به عنوان مدیرکل اظهار داشت: فعالیت در مجموعه‌های مرتبط با ایثار و شهادت و دفاع مقدس توفیقی است که اجر معنوی دارد.

موسوی با اشاره به اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت‌های مختلفی را در دستور کار دارد، گفت: این فعالیت‌ها با رویکرد آشناسازی نسل جوان و نوجوان استان با رخدادهای هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در این برهه تاریخی عنوان کرد: باید یاد و خاطره این بزرگواران در جامعه زنده نگه داشته شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به تولیدات چاپی و محتوای فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت به همت اداره کل حفظ آثار گفت: اقدامات خوبی در حوزه چاپ زندگی‌نامه شهدا در قالب کتاب به همت نویسندگان و هنرمندان استان زنجان انجام شده است.

موسوی با اشاره به آمار کتاب‌های چاپ‌شده در این حوزه بیان کرد: با توجه به برگزاری کنگره سه هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان این ایام فرصتی شد تا با بهره‌گیری از فرصت پیش آمده کتاب‌های خوبی در حوزه ایثار و شهادت تهیه و چاپ شود.

وی عنوان کرد: در سال‌ جاری با برنامه‌ریزی مناسب باید بتوان نسبت به برگزاری برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت اقدام شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان همچنین از ادامه تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس استان زنجان خبر داد و گفت: تمام تلاش‌ها برای تکمیل این موزه و قرار گرفتن آن در اختیار مردم به‌منظور بهره‌گیری از فضای معنوی آن در دستور کار قرار دارد.

«عباس برزگر» نیز در این دیدار یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای استان زنجان بیان کرد: امید است با افزایش فعالیت‌های نهادهای فرهنگی و مرتبط با ایثار و شهادت شاهد ترویج بیش از پیش این فرهنگ در جامعه باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهداست که جان خود را برای دفاع از ایران اسلامی فدا کردند، گفت: امروز نیز ما وظیفه داریم از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس دفاع کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi