شناسه خبر : 99043
شنبه 12 فروردين 1402 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حوادث و سناریوی روزهای اخیر منطقه

فاش نیوز - سناریوی چند روز اخیر منطقه: موضوع اول درگیری مستقیم با آمریکایی ها در سوریه؛ موضوع دوم، حذف دلار از بازارهای جهانی و سقوط جهانی دلار؛

 و اما بعد... حضرت آقا در سخنرانی نوروزشان یک مطلبی را فرمودند که نشان داد ایران از حوزه انفعال و پدافندی خارج و به موضع آفندی و حمله رسیده است.

ایشان فرمودند ما جبهه مقاومت را حمایت خواهیم کرد. کارشناسان نظامی می دانند این یعنی چه.

 آمریکا برای آزادی از فشار سقوط اقتصادی نیاز به راه اندازی جنگ و فروش اسلحه دارد. در واقع دارد انتحار می کند؛ یا جنگ رخ می دهد و اینقدر اسلحه می فروشد که اقتصادش از فروپاشی نجات پیدا کند یا خودش نابود و تکه تکه می شود.
به همین دلیل طی چند روز گذشته یکی از مواضع ما در سوریه مورد حمله قرار گرفت و ٨ نفر از نیروهای ما به شهادت رسیدند؛ که این باعث شد طی دیروز و امروز همه پایگاه های آمریکایی مورد حمله مستقیم موشکی قرار بگیرند.

طبق آماری که داده شده تا الان ٣٠ آمریکایی کشته شده اند. آمریکا فکرش را هم نمی کرد با این حجم، تقابل صورت بگیرد. هیچ کدام از پایگاه های آمریکا در سوریه و عراق امنیت ندارد و در آماده باش کامل قرار گرفته است.

 در این ٢۴ ساعت گذشته از بس از زمین و زمان موشک و پهپاد بر سرشان ریخته است که بایدن بیانیه داد ما قصد جنگیدن با ایران را نداریم!

 پهپادشان توسط سامانه های ما ساقط شده و حیثیت نظامی آمریکا در منطقه رفته است. آمریکایی ها هم می دانند که دست برتر در منطقه از آن ماست و باید جمع کنند و بروند.
دستور حضرت آقاست که باید حضور آمریکا از منطقه جمع بشود؛ یا می روند یا مجبورشان می کنیم فرار کنند.
و خواهید دید که آمریکا فرار خواهد کرد. چون نه توان جنگیدن دارد و نه بار مالی جنگ را می تواند تحمل کند. با این وضع اقتصادی که دارد نمی تواند هزینه های جنگش را تامین کند.

از طرفی اروپا هم وضعش از هم پاشیده است. فرانسه کنترل خیلی از شهرهای خودش را دارد از دست می دهد و احتمال سقوط دولتش می رود.

 انگلیس در اعتصابات گسترده به سر می برد.

 آلمان با فروپاشی اقتصادش دارد مبارزه می کند و بازارهای مالی و بورس آلمان سقوط های عجیبی را دارد تجربه می کند. دو بانک بزرگ آلمانی ورشکستگی خودشان را اعلام کردن به طوری که حتی نمی توانند پول مردمشان را برگردانند. احتمالا آلمان هم تا چند روز آینده دچار بحران و نافرمانی مدنی خواهد شد.

پس آمریکا امیدی به همراهی اروپا ندارد و در مهلکه سوریه گیر کرده است و دارد از چپ و راست می خورد.
از ایران و همه گروه های محور مقاومت، همه دارند بر علیه پایگاههای آمریکا عملیات می کنند.

 میدان نفتی العمر، میدان گازی کونیکو، پایگاه آمریکا در التنف، پایگاه پیشتاز و چند پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق رود فرات زیر ضربه رفته اند. پایگاه عین الاسد و پایگاههای دیگر نیز در حال آماده باش کامل هستند. حتی نیروهای سنتکام هم در حال آماده می باشند.

 آمریکا به عربستان امید داشت که در این وضع بتواند کمک مالی بکند؛ که عربستان هم با ایران توافق کرده و تازه از سازمان ملل هم تقاضای برخورد با تجاوزات اسرائیل در فلسطین اشغالی را کرده است.
کشورهای عربی منطقه هم به تبع عربستان همگی متمایل به ایران شده اند.
آمریکا در ضعیف‌ترین موضع عمر خودش قرار دارد. یا باید از این مهلکه فرار کند، یا نابود بشود. در هر دو صورت آبروی آمریکا خواهد رفت.

سهام بزرگترین شرکت ساختمانی آمریکا (اورگرند) صفر شد و ورشکست گردید.

رژیم صهیونیستی هم که خودش دارد خودش را نابود می کند و اصلا نیازی به ورود ما نیست.

 کلا پرچممان در منطقه به لطف خدا و دعای امام زمان عج و هدایت حضرت آقا بالاست.
 

 || جوانان مقاومت حزب‌الله

برگرفته از فضای مجازی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi