شناسه خبر : 99056
جمعه 11 فروردين 1402 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز ۷۰ % محلاتی

جانباز ۷۰% شهید «حاج سید محمدجواد حسینی»، از جانبازان سرافراز شهرستان محلات در استان مرکزی به هم‌رزمان شهیدش پیوست...

فاش نیوز- جانباز 70% شهید «حاج سید محمدجواد حسینی»، از جانبازان سرافراز شهرستان محلات در استان مرکزی دعوت حق را لبیک و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

جانباز «حاج سید محمدجواد حسینی» به یاران شهیدش پیوست

جانباز  70درصد شهید «حاج سید محمدجواد حسینی» از جانبازان سرافراز شهرستان محلات در استان مرکزی پس از سال‌ها صبر بر رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفته و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

پیکر آن شهید عزیز امروز جمعه 11 فروردین‌ماه 1402 ساعت 10 صبح از میدان نماز به سمت گلزار مطهر شهدای شهرستان محلات بر دستان مردم شهیدپرور تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

مراسم بزرگداشت شهید همان روز از ساعت 15 الی 16:30 در مسجد جامع شهرستان محلات برگزار می‌شود. 

 

گفتنی است جانباز سرافراز حاج سید محمدجواد حسینی متولد پنجم شهریور 1346 در شهر محلات با عضویت کادر سپاه در 30 خرداد 1361 در منطقه حاج عمران عراق براثر اصابت ترکش از ناحیه چشم‌چپ، دست راست، هر دو پا و شکم مجروح گردید و سرانجام صبح روز پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه 1402 پس از سال‌ها صبر بر درد و رنج مجروحیت به خیل یاران شهیدش پیوست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi