شناسه خبر : 99057
شنبه 12 فروردين 1402 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مصائب جانبازان کهگیلویه و بویراحمدی مقیم تهران

‌تنها جانباز ۷۰ درصد شهرستان بهمئی به مشکلات و سختی‌های جانبازان کهگیلویه و بویراحمدی مقیم تهران را برشمرد.

مصائب جانبازان کهگیلویه و بویراحمدی مقیم تهران/درد دل جانباز 70 درصد نزد آقای مدیرکل

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه همکاران خود با تنها جانباز ۷۰ درصد شهرستان بهمئی دیدار و گفت‌وگو کرد‌.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اینکه جانبازان ۷۰ درصد شهدای زنده هستند، گفت: رسیدگی به مشکلات و مسائل خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه ماست و خود را مکلف به رفع مشکلات آنها می دانیم.

رضا پارسیان نژاد افزود: به تعبیر قرآن کریم، شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و موظف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید هستیم. حفظ کرامت خانواده شهدا و امور ایثارگران و استفاده از همه ظرفیت ها برای خدمت به این خانواده ها را دنبال می کنیم.

پارسیان نژاد ادامه داد: این قشر معزز با الگو قرار دادن فرهنگ ناب حسینی در برابر سختی های زمانه ایستاده اند و بیش از گذشته مدافع و حامی ولایت و ایران اسلامی هستند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، به همین سبب خدمت به جامعه ایثارگری یک افتخار و فرصتی مغتنم است‌.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی ارزشمند برای انقلاب اسلامی به شما می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود افزود: مردم ما باید با توجه به این شرایط هوشیار و آگاه باشند و با درک درست شرایط بتوانند با بهره‏‌گیری از سیره شهدا راه روشن آن‌ها را دنبال و زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشند.

وی در پایان از آمادگی کامل و ارائه هر گونه خدمات به این جانباز ۷۰ شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: خادم شما هستم و به این خادمی افتخار میکنم‌.

علی خوبی زاده تنها جانباز هفتاد درصد شهرستان بهمئی در این دیدار خطاب به مدیرکل گفت: در تمام طول جانبازی ام تنها مدیرکلی بودید که برای اولین بار با من دیدار داشتید‌.

وی خاطر نشان کرد: حاضرم با افتخار ۳۰ درصد دیگرم را فدای این اسلام کنم.

خوبی زاده گفت: الحمدالله این دولت یک دولت مردمی و جهادی و با مردم است ما انتظار داریم که درد مردم را ببیند و از نزدیک با آنها دیدار کنند و از آنها دلجویی کنند‌.

این جانباز هفتاد درصد شهرستان بهمئی گفت: استان ما یکی از استان های محروم کشور است و تعداد جانبازان و شهدای بالایی دارد که با توجه به محرومیت این استان قطعا مشکلاتی هم وجود دارد ولی باید به مشکلات جانبازان رسیدگی شود و آنها گروه بندی شوند‌.

خوبی زاده ادامه داد: تعدادی از جانبازان در استان تهران زندگی می کنیم که در طول جانبازی  یک مدیرکل و یک مسئول از استان کهگیلویه و بویراحمد با ما دیدار نداشت که انتظار می رود از مدیر کل جوان بنیاد شهید استان به این جانبازان سری بزنند و از آنها دلجویی کنند‌ قطعا مشکلاتی داریم که باید رسیدگی شوند. 

وی افزود: ما به صورت مهمان در تهران هستیم که استان تهران هیچگونه خدماتی به ما ارائه نمیکند و حتی برای خدمات کوچک به ما می گویند که شما جانباز مهمان هستید.

این جانباز ۷۰٪ شهرستان بهمئی خطاب به مدیر کل گفت: با مدیرکل بنیاد شهید استان مکاتبه کنید و برای جانبازان اهل استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری کنید که خدمات لازم را به آنها ارائه بدهند.

خوبی زاده خطاب به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رئیس کل باید آنچه شعار میدهد عمل کند و کم کاری برای جامعه ایثارگران و جانبازان و شهدا نگذارد‌ و برای تحقق شعار های خود عمل کند‌.

لازم به ذکر است: علی خوبی زاده جانباز ۷۰ درصد شهرستان بهمئی و مقیم استان تهران در رشته تنیس و والیبال مدال آسیا را به دست آورده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi