شناسه خبر : 99112
سه شنبه 15 فروردين 1402 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی‌قراری شهید میلاد حیدری برای حاج قاسم

روایتی مادرانه از شهید مدافع حرم "میلاد حیدری"/ بی‌قراری شهید برای حاج قاسم + فیلم

فاش نیوز - مادر شهید "میلاد حیدری" از همراهی و حمایت فرزندش در زندگی می‌گوید و روایتی از بی‌قراری شهید حیدری برای شهادت حاج قاسم گفت که چطور پس از سال‌ها داغ بی‌پدری برایش زنده شده بار دیگر به سوگ نشسته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، پاسدار رشید و پاکباخته اسلام "میلاد حیدری" از مدافعان شجاع و سلحشور حرم سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه 1402 مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید حیدری از نیروهای فرماندهی سایبری سپاه و مستشاران نظامی و افسران پاکباخته سپاه و اصالتاً اهل روستای وینسار از شهرستان قروه استان کردستان بوده و ساکن شهرستان قرچک است و در کودکی پدرش که نظامی بود را در حین یک عملیات از دست داد.

این شهید والامقام و پاسدار اسلام در هنگام شهادت 32 سال داشت و از وی 2 فرزند 6 و 3ساله به یادگار باقی مانده است.

مادرش شهید میلاد حیدری از عشق پسری می‌گوید که در همه این سال‌ها همراهش بوده اما حالا قصد آرام گرفتن در جوار پدر را دارد.

مادر شهید حیدری از بی‌قراری فرزندش پس از شهادت حاج قاسم گفت که چطور پس از سال‌ها داغ بی‌پدری برایش زنده شده و با شهادت شهید سلیمانی بار دیگر در سوگ نشسته است.

خواهر این شهید بزرگوار از نوازش‌های پدرانه‌اش می‌گفت و از سختی باورنکردنی نبود برادر و دلش می‌خواست همه این‌ها کابوس‌های شبانه‌اش باشد.

همسر گران‌قدر این شهید مدافع حرم در بهت نبود همسر با سؤال‌های بی‌پاسخ حلما و محمد به کودکان میلاد تنها مانده است.

گفتنی است پیکر شهید میلاد حیدری پس از تشییع در قرچک به تهران و معراج شهدا منتقل شد تا پس از افطار از ساعت 9 شب مراسم وداع با این شهید در معراج شهدا برگزار شود.

همچنین فردا سه‌شنبه مراسم تشییع پیکر این شهید سرافراز با حضور مردم خداجوی تهران از میدان امام حسین (ع) برگزار و پس‌ازآن برای خاک‌سپاری به زادگاهش منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi