شناسه خبر : 99695
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1402 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رشد سه برابری سرانه درمان ایثارگران

فاش نیوز - قاضی‌زاده هاشمی از رشد سه برابری سرانه درمان ایثارگران و بهبود وضعیت درمانی آن‌ها خبر داد.

 

رشد سه برابری سرانه درمان ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید با اشاره به تعداد تشکل‌های ایثارگری که به شکل قانونی فعالیت می‌کنند و تشکل‌های ایثارگری که در فضای مجازی فعال هستند، اظهار داشت: نگاه ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که صحبت‌های تمامی تشکل‌های شاهد و ایثارگر شنیده شود و اگر تعداد این نوع جلسات به صورت فصلی کافی نیست به صورت ماهانه برگزار شود تا معاونان بنیاد به سؤالات تشکل‌ها پاسخگو باشند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به تأکید و نگاه رئیس جمهور مبنی بر همراهی و گفتگو با مردم و اینکه همه نظرات شنیده و مورد توجه قرار بگیرد، گفت: باید تأکید کنیم که همه جامعه ایثارگری اهمیت دارند و محترم هستند. انتظار دولت از خادمان جامعه ایثار و شهادت این است که با توجه به منابع محدود، بالاترین میزان بهره‌وری وجود داشته باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به افزایش مستمری والدین شهدا در دو سال گذشته، گفت: میزان مستمری والدین شهدا در طول دو سال از ۳ میلیون و نیم به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و امسال به ۷ میلیون تومان رسیده است که هرچند درصد قابل توجهی افزایش داشته است، اما به خاطر تورم میزان آن ناچیز است.

قاضی‌زاده هاشمی پیرامون تغییر ساختار و ساز و کار بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: ساختار بنیاد مأموریت‌گرا است و به سوی مردمی‌سازی و استفاده از نخبگان پیش می‌رود و مسئولیت مطالبه‌گری از سایر دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن و اشتغال پیگیری شود.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی سرانه درمان ایثارگران گفت: میزان سرانه درمان ایثارگران از ۱۷۴ هزار تومان به ۴۹۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد که رشد سه برابری را نشان می‌دهد و تلاش بنیاد بهبود وضعیت درمان ایثارگران است. بنیاد قبل از سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان به بانک‌ها و ۱۷ هزار میلیارد تومان به دستگاه‌های مختلف بدهی داشت، ولی با اقدامات انجام شده بدون بدهی وارد سال ۱۴۰۲ شد.

تعدادی از دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این نشست هم‌اندیشی سؤالات، نظرات و پیشنهادات خود را در موضوعات مختلف مرتبط با جامعه ایثارگری مطرح کردند و این موضوعات با حضور رئیس، معاونان و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اینستاگرام
سلام جناب قاضی زاده فعلاکه فاش نیوز، بلندگو، رسانه. صداوسیماهمه دراختیارشماهستندوهرچه دوست داریدبگوییداین عزیزان گوش بفرمان شماچاپ میکننددرایران هرمسولی طی مدت ریاست خودازادهست فقط ازحکومت ودولت تعریف کندهیچ کاری هم انجام ندهدهمین تعریف کردن کافی هست هیچ نهادومسول وسازمانی نداریم که بعدازاتمام دوره مسولیت نتیحه گیری کنداین مسول طی 8سال چه کرده مسول بعدهم که میادازدوره قبلی بدگویی میکندازدوره خودش تعریف جناب قاضی زاده قلم دست شماهست بلندگوهم که داریدمگرکسی میتواندازشماطلب کندشفاف هزینه هاودرامدوکارهای انجام شده رابیان کنیدشماهمه به حکومت وانقلاب وامام زمان وصل هستیدپس کسی حق انتقادبه شماهانداردچونکه جوابگونیستیدهمه احساس میکنیدبعدازخداوندروی زمین شایستگان حق هستیدهرچه بگوییددرست هست مردم نقش رعیت هستندشماهم خان
میشه اینقدر تعریف نکنید مشک آن است که ببوید نه آن که عطارررررررر بگوید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi