تاریخ : 1402,پنجشنبه 21 ارديبهشت00:10
کد خبر : 100005 - سرویس خبری : ایثارگران

تخفیف ۵۰ درصدی به ایثارگران برای خرید کتاب از غرفه «نشر شاهد»



فاش نیوز - ایثارگران از ۵۰ درصد تخفیف در غرفه نشر شاهد بهره‌مند خواهند بود. همچنین تمام بازدیدکنندگان از غرفه «نشر شاهد» می‌توانند با شهدا عکس یادگاری بگیرند و از طریق نرم‌افزار ویژه، تفألی به وصیت‌نامه شهدا بزنند.

تخفیف ۵۰ درصدی به ایثارگران برای خرید کتاب در غرفه «نشر شاهد»

به گزارش خبرگزاری فارس، سرپرست اداره‌کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: «نشر شاهد» با ارایه بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت و اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

فرهاد مختاری افزود: این کتاب‌ها در گروه سنی «کودک»، «نوجوان» و «بزرگسال» در قالب‌های «ادبی»، «داستان»، «خاطره»، «شعر»، «پژوهش» و سایر قالب‌های محتوایی عرضه خواهد شد.

وی به آثار تازه‌ای که در نمایشگاه کتاب از آن رونمایی خواهد شد اشاره کرد و گفت: رونمایی از تازه‌های نشر شاهد با حضور نویسندگان حوزه ایثار و شهادت در این نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‌های نشر شاهد است. همچنین در غرفه «نشر شاهد» نمایشگاه بین‌المللی کتاب افزون بر عرضه آثار متنوع با موضوع ایثار و شهادت، هر روز یک «مسابقه کتابخوانی» نیز برگزار خواهد شد.

مختاری خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران از ۵۰ درصد تخفیف در این غرفه بهره‌مند خواهند بود. همچنین تمامی بازدیدکنندگان از غرفه «نشر شاهد» می‌توانند با شهدا عکس یادگاری بگیرند و از طریق نرم‌افزار ویژه، تفألی به وصیت‌نامه شهدا بزنند.

سرپرست اداره‌کل اسناد و انتشارات بنیاد در پایان گفت: غرفه نشر شاهد در شبستان مصلای امام‌خمینی(ره)، راهروی ۲۲، شماره ۱۷ واقع است.


منبع : خبرگزاری فارس