تاریخ : 1402,شنبه 23 ارديبهشت19:27
کد خبر : 100030 - سرویس خبری : اخبار

تشییع شهید عرصه امنیت در بیرجند



فاش نیوز - بار دیگر خراسان جنوبی به عطر شهید عرصه امنیت کشور عطر آگین می‌شود و پیکر سرهنگ دوم محمدرضا اسدالهی، فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه، برای تشییع و خاکسپاری به خراسان جنوبی منتقل می‌شود.

تشییع شهید عرصه امنیت در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید سرهنگ محمدرضا اسدالهی اهل خراسان جنوبی است و پیکر این شهید امروز در نماز جمعه بندرعباس  بر روی دستان مردم شهیدپرور هرمزگان تشییع و پس از آن در روزهای آینده، پیکر شهید به زادگاهش بیرجند برای تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شود. 

وی شهادت سرهنگ  محمدرضا اسدالهی  را تسلیت گفت و افزود: ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌کنند و در این راه از جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل‌الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: بی‌شک شهید به معراج رفته‌ امنیت، همکار عزیزمان سرهنگ "محمدرضا اسدالهی" ادامه دهنده رسالت ارزشمند شهدای والامقام عرصه نظم و امنیت است که در عنفوان جوانی عزیزترین سرمایه خود را با افتخار در طبق اخلاص گذاشته و با اقتدار فدای نظام، اسلام و حفظ امنیت این مرز و بوم کرد.  

شجاعی‌نسب گفت:  آسمانی شدن سرهنگ "محمدرضا اسدالهی"اهل خطه شهیدپرور خراسان جنوبی و فرمانده پاسگاه  انتظامی"چارک" بندر لنگه در استان هرمزگان را که حین انجام وظیفه و درگیری با قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد،  به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین همرزمان مجاهدش و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای این شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم.

پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی

استاندارخراسان جنوبی در پیامی گفت: شهادت سرباز سرافراز اسلام "سرهنگ محمدرضا اسداللهی " که در لباس دفاع از کیان میهن و سلامت مردم ایران زمین، جان به جان آفرین تقدیم کرد، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تهنیت این ضایعه به خانواده محترم این شهید گرانقدر و مردم شهید پرور خراسان جنوبی، از درگاه ایزد منان برای آن بزرگوار، همجواری با حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

شهید سرهنگ محمدرضا اسدالهی، فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه بود که در حین درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.


منبع : خبرگزاری فارس