تاریخ : 1402,دوشنبه 25 ارديبهشت16:11
کد خبر : 100107 - سرویس خبری : اخبار

صبر و سکوت انقلابی تا نفس داریم!


صبر و سکوت انقلابی تا نفس داریم!

یاد خاطره شهید رجایی می افتم که با گریه رو به یکی از کارمندان دفترش از فساد دفتر بنی صدر می گوید و اینکه برای آرامش دل امام امت...

فاش نیوز - با یکی از مجموعه های نیروهای مسلح مشکلی داشتیم که حل نشد. مستندات کافی برای اثبات صحت حرف هایمان داشتیم که حتی برخی از آنها به خود نیروهای مسلح هم قابل ارائه نبود!
همه این سکوت ها و دندان روی جگرگذاشتن ها با هزار و یک درد و رنجی که داشت، یک پیام و یک جمله حضرت آقا همچون التیامی بر همه این دردها و رنج هایی بود که آزارمان می داد.
ایشان تاکید دارند که «مگر هر موضوعی را باید رسانه ای کرد؟»
عجیب است که این جمله شاید در طول حدود چهل سال گذشته یک بار به این صراحت از ایشان صادر شد و آن هم در شرایطی فرمودند که جریان های انقلابی هر چند گاهی مطلبی را منتسب به مجموعه ای منتشر می کردند.
یاد خاطره شهید رجایی می افتم که با گریه رو به یکی از کارمندان دفترش از فساد دفتر بنی صدر می گوید و اینکه برای آرامش دل امام امت سکوت می کند و بلوا به پا نمی کند و البته سکوت و جنجال به پا نکردن به معنای چشم پوشی از خلاف نیست و خیلی اوقات بی صدا می شود فساد ستیزی کرد.
جریان انقلابی هم باید فراموش نکند که با ادعای ظلم ستیزی گل به خودی نزند و به بهانه مقابله با ظلم، اشاعه ظلم نکند.
انقلاب با همه فراز و نشیب هایش انقلاب پابرهنگان و مستضعفان جهان است که به انتظار اتصال آن به انقلاب مصلح کل در مقابل ناملایمات صبر می کنند.
انقلابی بودن معادل جار زدن نیست و یک انقلابی خوب، اهل صبر است.

|| مهدی صالح روش