تاریخ : 1402,سه شنبه 26 ارديبهشت01:39
کد خبر : 100114 - سرویس خبری : اخبار

کردستان امروز به برکت خون شهدا، یک منطقه امن و آرام است



فاش نیوز - فرمانده انتظامی استان کردستان عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدا، کردستان سرزمینی امن و آرام است و امنیت در این استان پایدار و خلل‌ناپذیر است.

کردستان امروز به برکت خون شهدا، یک منطقه امن و آرام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی عصر امروز در یادواره ۲ هزار و ۱۵۶ شهید فرماندهی انتظامی کردستان که با حضور سردار رادان فرمانده فراجا در حال برگزاری است، یاد و خاطر بیش از 22 هزار شهید انصار و مهاجر کردستان و ۲ هزار و ۱۵۶ شهید فرماندهی انتظامی کردستان را گرامی داشت و خطاب به سردار رادان اظهار کرد: به دیار فداکاری‌های بزرگ خوش آمدید و چه زیبا و نکوست که نخستین دیدار با یاد یاران شهیدتان عجین گشته است.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: مردمان و شیرزنان استان کردستان که به عنوان ایرانی اصیل در طول 45 سال از عمر انقلاب در مقابله با توطئه‌های داخلی و خارجی برگ زرینی را در افتخارات خود افزوده و همواره وفاداری خود را به نظام نشان داده‌اند.

سردار آزادی اذعان کرد: در کردستان باید با وضو وارد شد چرا که به هر نقطه‌ای از این استان که قدم بگذارید قدمگاه شهدا و محل ریخته شدن خون شهیدان است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا، کردستان سرزمینی امن و آرام است و امنیت در این استان پایدار و خلل‌ناپذیر است.

فرمانده انتظامی کردستان عنوان کرد: امروز شکوه و سربلندی و عظمت ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی نیروهای ارزشی انتظامی و نظامی در این استان است.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی با الگوگیری از شهدا در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب و تمامیت ارضی همچنان در میدان حاضر به ایثارگری هستند.

سردار آزادی با گرامیداشت سالگرد سفر رهبری به کردستان و اشاره به جملاتی از ایشان در مورد کردستان، گفت: نیروهای انتظامی کردستان با الگوگیری از شهدا در این خطه مرزی و سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری، با تمام وجود در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب و ایران عزیز حاضر به ایثار جان و مال هستند.

وی با عنوان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و امنیت امروز کشور از برکات خون پاک آنان است.

 


منبع : خبرگزاری فارس