تاریخ : 1402,شنبه 30 ارديبهشت22:40
کد خبر : 100210 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

در صورت‌سانحه بنده نوشتن...



ع . قاسمی  -  باسلام؛ یک سئوال وقتی که امثال بنده مجروح شدیم و بدست دشمن اسیر شدیم، نیروهای خودی از کجا مطلع شده اند بنده چندتا تیر یا ترکش خورده ام؟

جالب است بنده در عملیات شناسایی نیروهای دشمن، درحین برگشت، محاصره شدیم و دوتا از بچه ها درجا شهید شدند. بنده هم شاید به دلیل داشتن بی‌سیم، نیروی دشمن تیر اول به کتف بنده، دوم به کمر و سومی دقیق زیر زانوی پای چپ بنده با قناصه زد. چون که از سمت جلو در حد یک کف دست بیشتر متلاشی شد و بنده بیهوش روی زمین افتادم و تا مقر دشمن هرازگاهی چشم بازمی کردم؛ ولی خیلی خون‌ریزی شدیدی داشتم از ناحیه زانو.

به هرحال بعد از اسارت در صورت‌سانحه بنده نوشتن تیر خوردم. ولی ترکش در پهلوی بنده را ندیدند. گویا در حد افتادن بنده را دیدند! درکل کتف و کمرم گلوله کلاش بود.

زیاد اذیت نشدم؛ اما از ناحیه پا هم کوتاه شده. هم کج جوش خورده و همین کوتاهی باعث انحراف ستون فقرات و سیاه شدن مهره های کمرم شده و ترکش داخل پهلویم را بعد از 8 سال اسارت در ایران تخلیه کردم ولی درصورت سانحه نیست.

بحث بنده این است که چرا گفته خود ما ملاک نیست ولی گفته سنگر دیدبانی یا غیره از راه دور، در باره این که چه اتفاقی برای بنده رخ داده، قبول است؟!