تاریخ : 1402,پنجشنبه 04 خرداد14:46
کد خبر : 100368 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

دولت تعطیل و خنده‌های مضحک!


دولت تعطیل و خنده‌های مضحک!

محمدرضا سابقی

فاش نیوز - بسم الله الرحمن الرحیم؛ بالاخره پس ازسه سال تحقیق و بررسی و محاکمه ولی‌الله سیف رئیس و احمد عراقچی معاون بانک مرکزی دولت حسن روحانی به جرم برباد دادن ذخایر عظیم تحویلی دولت احمدی نژاد به حسن روحانی و دولتش به میزان ۶۰ تن سکه طلا و ۱۸ میلیارد دلار؛ (به نرخ ده سال پیش طلا و دلار) آقایان به ۱۶۳۰ میلیارد تومان جریمه وحدود سیزده سال به حبس محکوم شدند.

این دو نفر صریحا" در محاکمات خود اظهار داشتند که تمام‌ این اقدامات خائنانه و بسیار خسارتبار را طبق دستور حسن روحانی انجام داده اند.

البته اگر سرنخ تمام کسانیکه محاکمه و محکوم شده اند یا به نوعی مثل تکمیل نبودن پرونده! محکوم نشده اند را بگیریم قطعا به شخص روحانی و سپس جهانگیری و نفوذی های دولت دوازدهم خواهیم رسید.

طبق بی تدبیری و دستور روحانی:

۱- این مقدار طلا و ارز به بهانه متعادل سازی بازار، بر باد رفت، که نامش فقط و فقط خیانت است... !

۲- بنزین در سال ۹۸ با فشار بی حد و اندازه دولت حسن روحانی و همیاری جانانه علی لاریجانی گران شد و باعث اعتراضات مردم و اغتشاشات نفوذی ها و ریختن خون تعداد زیادی گردید و شخص رئیس جمهور وقت خود را کنار کشید و حتی با تمسخر و تحقیر ملت، با خنده مضحکش گفت من هم در صف بنزین زدن بودم که متوجه این مسئله شدم و باز هم خنده به ریش ملت مظلوم و...

۳- حقوق های نجومی بلامانع و همانند مسابقه حرام خوری در بین مدیران دولتی رواج و در کمال وقاحت به امری مشروع و قانونی تبدیل گردید.

۴- یک عدد خانه هم برای مردم ساخته نشد و حتی پروژه عظیم و مردمی مسکن مهر هم ظالمانه به تعطیلی کشانده شد و باز هم توسط نالایقان به تمسخر گرفته شد؛ پروژه عظیمی که چند سال بعد مورد توجه مهندسان و مسکن سازان کشورهای جهان قرار گرفت و تحسین گردید و متد آن اجرایی شد.

۵- کلیه امور اقتصادی و مشکلات کشور قفل و حتی تولید هم تعطیل محض و تمام نیازهای مردم و حتی کوچکترین مایحتاج عمومی در گروگان برجام و «اف ای تی اف» قرار گرفت!

۶- کلیه امور تجاری واقتصادی ودیپلماسی کشور فقط منوط به رضایت کامل آمریکا و راضی شدن سه کشور اروپایی دیگر شد...

۷- مدیران پیر و ناکارآمد و معلوم الحال! با پیشینه بی لیاقتی در دولت هاشمی و تکنوکرات و اصلاح طلب، به صورت چرخشی در پست های عالی دولتی جابجا شده و بعلت لیاقت عجیب و بی مثالشان نشان های ممتاز دولتی گرفته و مرتب ارتقاء پیدا می کردند.

۸- در این مجال اندک نمی گنجد ولی نابودی معوقات عظیم صندوق ذخیره ارزی و فرهنگیان، بورس، تولیدات کشاورزی و صنعتی، خصوصی سازی و دهها مورد دیگر از جمله خسارت های بزرگی است که جبران ناپذیر می باشد.

۹- نفوذ پذیری درتیم هسته ای و شهادت دانشمندان، خرابی های عظیم در محیط زیست، پذیرش سند ۲۰۳۰ و بویژه اینکه غالب وضعیت اقتصادی بد و فرهنگی در هم ریخته امروز حاصل عملکرد خسارت بار دولت حسن روحانی و اسلافش می باشد و علیرغم تلاشهای دولت سیزدهم طی ۲۰ ماه گذشته هنوز هیچ رضایتی در دل مردم این سرزمین پاک حاصل نشده است.

۱۰ - حتی حسن روحانی باتبانی و تزویر و... در مجلس دهم، از طرح استیضاح و برکناری؛ توانست نجات پیدا کند.

 به نظر اینجانب دستگاه قضا و نیروهای امنیتی بویژه اطلاعات سپاه باید جعبه سیاه این فجایع که شخص حسن روحانی می باشد را باز کند تا عمق خسارت و عمق فاجعه مشخص شود و بیخودی دنبال افراد دیگر نگردند.

آیا شخص دلسوزی نمی خواهد به ماجراهای گرا دادن و توییت های مشکوک و کلیر نکردن آسمان در زمان شلیک به هواپیمای اوکراینی توسط حسن روحانی بپردازد؟

||محمدرضا سابقی