تاریخ : 1402,یکشنبه 07 خرداد22:01
کد خبر : 100478 - سرویس خبری : ایثارگران

قدردانی و قدر شناسی استاندار ایلام از خانواده ی معظم شهدا و جانبازان



حمیدرضا محمد مرادی

فاش نیوز - استاندار رزمنده و یادگار هشت سال دفاع مقدس،  ایلام، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۴ به منظور قدردانی و قدرشناسی، با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد ایلامی، به عیادت این جانباز رفت.

بر پایه این گزارش، استاندار ایلام در این دیدار صمیمی که آکنده از عشق و محبت به جانبازان گرانقدر بود با بیان اینکه نماینده ی عالی دولت، برای انجام هرگونه مأموریتی آمادگی دارد، گفت: دولت کار و کرامت بر سه پایه ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری استوار است و تمام توان نیروی خود را در این زمینه بکار گرفته‌ و توجه به خانواده های معظم شهدا و جانبازان را در اولویت قرار داده است.

حسن بهرام نیا با بیان این که در دولت سیزدهم این اعتقاد نهادینه شده که ولایت‌فقیه صراط مستقیم و عینی قابل تجسم است، اظهار داشت: اولین شاخصه شخص ولایتمدار، اطاعت‌پذیری است. در استانداری ایلام، اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی ‌را دسته‌بندی و برنامه بازطراحی را تهیه کرده ایم و تا امروز بر سه اصل اعلامی‌ خود پایدار مانده‌ایم و تلاش ما این است که دولت سیزدهم جایگاه کسانی باشد که ولایت‌محوری را به منصه ظهور رسانده باشند و جهادی پای کار باشند.

بهرام نیا گفت: آنچه که امروز  اتفاق افتاده نتیجه کوشش و مجاهدت جماعتی ولایتمدار و متعهد است که خانواده بزرگ شهدا و جانبازان را تشکیل داده‌اند؛ اما وقتی یک حرکت جمعی صورت گرفت که با اخلاص پشت‌سر ولی امر خودشان حرکت کنند، این اتفاق مبارک می‌افتد.

|| حمیدرضا محمد مرادی