تاریخ : 1402,سه شنبه 09 خرداد20:46
کد خبر : 100557 - سرویس خبری : اخبار

نامه وارده؛ قابل توجه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی

پرسه سگبازان در پایانه مسافری فرودگاه‌ها!


پرسه سگبازان در پایانه مسافری فرودگاه‌ها!

تصورش را بکنید که از این پس هر مسافری یکی از انواع مختلف از حیوانات چرنده و درنده و پرنده و خزنده و ... را همراه خود به میان ترمینال مسافری بیاورد و هرکدام هم سر و صدای مخصوص به خود را دربیاورد، چه باغ وحش سیاری را...!

فاش نیوز - جولان سگ های تزئینی در وسط مسافرین در فرودگاه های داخلی کشور امنیت و آسایش مردم را سلب کرده و مدیران شما به جای هدایت این محموله های خطرناک به سالن بار، برای گزارش دهنده ها تنبیه قرار می دهند....

...

فرزند شهید والامقام

وزیر محترم راه و شهرسازی

جناب آقای بذرپاش

جولان سگ های زینتی در وسط مسافرین در فرودگاه های داخلی کشور امنیت و آسایش مردم را سلب کرده و مدیران شما به جای هدایت این محموله های خطرناک به سالن بار برای گزارش دهنده ها تنبیه قرار می دهند.

از حضرتعالی می خواهیم تکلیف این بی نظمی و اباهه انگاری در نظام حمل و نقل مسافر را فی الفور روشن نمائید. ضمنا؛

۱. سگ های مزبور حرام الاستعمال و فاقد مالیت و حتی فاقد دیه  شرعی می باشند و احدی حق بیع  آنها را ندارد. چطور این حیوانات را وسط سالن مسافری می آورند؟

۲. شیوه نامه عملیاتی بازرسی لمس به جای دستگاه امکان ترانزیت سلاح و مهمات و مواد مخدر را در سالن مسافری توسط این سگ ها بالا می برد.

۳. در روز حمله شاهچراغ و قبل از پرواز شیراز، فرد معترض به ورود سگ را بازداشت و سگ را بدون بازرسی عبور دادند!

۴. پلیس فرودگاه به طور مکرر از نجاست و آلودگی  محیطی در بازرسی سگ ها در سالن مسافری شکایت داشته است.

۵. آقایان سیدی و محمدی‌بخش، روسای شرکت خدمات فرودگاهی و سازمان هواپیمایی کشوری، فعلا حق چند سگباز را به حق مسافرین و زائران مضاجع شریف ترجیح داده اند و سگ وسط سالن ها پارس می کند و کسی جوابگو نیست.

۶. احراز کرده ایم مدیر کل دفتر و رئیس بازرسی شرکت فرودگاه ها قطعا قصور و البته موضع جدی دارند.

۷. تا زمان حصول نتیجه منتظر می مانیم ...

و اما تصورش را بکنید که از این پس هر مسافری یکی از انواع مختلف از حیوانات چرنده و درنده و پرنده و خزنده و  ... را همراه خود به میان ترمینال مسافری بیاورد و هرکدام هم سر و صدای مخصوص به خود را دربیاورد، چه باغ وحش سیاری را در پایانه های مسافری شاهد خواهیم بود...!

این بی قانونی، اباهه‌گری و ولنگاری ها که از پرسه دخترکان و پسرکان خودباخته و ولنگار در حال سرایت به اجزاء جامعه است هرچه سریعتر باید متوقف شود.

برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید: سگ گردانی در فرودگاه

|| امضا محفوظ