تاریخ : 1402,شنبه 20 خرداد13:54
کد خبر : 100793 - سرویس خبری : استان ها

حماسه حسینی مهمترین الگوی رزمندگان در جبهه‌ها بود



فاش نیوز - سردار «کوشکی» گفت: موزه دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای کوچک از حماسه‌سازی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در ایام سال میزبان دانش آموزان و دانشجویان زیادی است تا نسل جدید به درکی از حال و هوای رزمندگان ما و عظمت این حماسه دست بیایند.

 

حماسه حسینی مهمترین الگوی رزمندگان ما در جبهه‌ها بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس روز گذشته (پنجشنبه) در نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان فارس که با حضور امام جمعه شیراز، استاندار فارس و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس فارس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار شد، اظهار داشت: ماه محرم در پیش است و همانند هرسال موزه دفاع مقدس پذیرای عزاداران حسینی خواهد بود، زیرا دفاع مقدس ما برگرفته از حماسه عاشورای حسینی است.

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: حضور پیشکسوتان در چنین محافلی بهترین فرصت برای تبیین خقایق دفاع مقدس و الگوسازی برای نسلی است که این حماسه را ندیده‌اند یا کم کم فراموش کرده اند.

سردار کوشکی گفت: موزه دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای کوچک از حماسه‌سازی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در ایام سال میزبان دانش آموزان و دانشجویان زیادی است تا نسل جدید به درکی از حال و هوای رزمندگان ما و عظمت این حماسه دست بیایند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: ما در سال دو جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس فارس را برگزار می‌کنیم و حتی به نماینده ولی فقیه در استان فارس که همواره رهنمودهایش برای ما کارساز بوده پیشنهاد داده‌ایم کارگروه دفاع مقدس را به دیگر کارگروه‌های فرهنگی استان اضافه کنند.