تاریخ : 1402,شنبه 20 خرداد22:22
کد خبر : 100816 - سرویس خبری : ایثارگران

گروهی از ایثارگران شهرک شاهد تهرانپارس مقابل بنیاد تجمع کردند


گروهی از ایثارگران شهرک شاهد تهرانپارس مقابل بنیاد تجمع کردند

مدتی قبل تعدادی از جانبازان باشگاه ورزشی ایثار شهرک شاهد برای طرح مشکلات و خواسته های خود در حضور رئیس و مسئولان بنیاد، به ساختمان مرکزی بنیاد شهید می روند که به آنان اجازه ورود داده نمی شود...

فاش نیوز - گروهی از جانبازان شهرک شاهد تهرانپارس و عضو باشگاه ورزشی ایثار در اعتراض به شکایت بنیاد شهید و امور ایثارگران از رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این باشگاه مقابل ساختمان بنیاد شهید مرکز تجمع کردند.

گروهی از جانبازان شهرک شاهد تهرانپارس و عضو باشگاه ورزشی ایثار، پیش از ظهر امروز در اعتراض به شکایت بنیاد شهید و امور ایثارگران از رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این باشگاه و در حمایت از آنان اقدام به برگزاری یک تجمع مسالمت‌آمیز مقابل ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران کردند.

این جانبازان که از اقشار و درصدهای مختلف بودند با در دست داشتن دست‌نوشته هایی خواستار پس گرفتن شکایت بنیاد از دو جانبازی که بنیاد از آنان شکایت کرده بودند.

طبق گزارش های دریافتی، گویا مدتی قبل تعدادی از جانبازان باشگاه ورزشی ایثار شهرک شاهد برای طرح مشکلات و خواسته های خود در حضور رئیس و مسئولان بنیاد، به ساختمان مرکزی بنیاد شهید می روند که به آنان اجازه ورود داده نمی شود؛ که این مسئله موجب عصبانیت جانبازان می شود و آنان نیز ظاهرا در این بین خسارتی هم به تجهیزات سالن ورودی ساختمان بنیاد شهید وارد می شود.

بعدها مشخص می شود که بنیاد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه به مراجع قضایی شکایت کرده و این دو جانباز احضار گردیده اند.

گزارشی که خبرنگار فاش نیوز با حضور درمیان جانبازان تحصن کننده تهیه کرده حاکی از این است که جانبازان حاضر گذشته از مسائل و مشکلات عدیده ای که دارند، نسبت به برخوردهای ناشایست و ارتباط ناصحیح و دور از شأن ایثارگران از سوی مسئولان بنیاد شدیدا اعتراض دارند و معتقدند مسئولان فعلی بنیاد و کسانی  که رئیس بنیاد منصوب کرده و اطرافیان وی راه تعامل با ایثارگران را بلد نیستند و دیواری دور خود کشیده اند و از حال مخدومان خود خبر ندارند.

این درست است گه بنیاد از اشکالات ساختاری مزمنی رنج می برد که به خودی خود تولید نارضایتی می کند اما مدیریت بنیاد باید بدانند که حتی برای اصلاح این معضلات نیز باید در منار آن به مسائل و مشکلات جاری هم توجه جدی داشت و با برخورد و تعامل خوب و مثبت با ایثارگران، تلخی و رنج ناشی از کمبودها و مشکلات را جبران کرد.