تاریخ : 1402,دوشنبه 22 خرداد15:56
کد خبر : 100896 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

بررسی ارائه خدمات متناسب با نیاز‌های ایثارگران سالمند



فاش نیوز - نشست بررسی ارائه خدمات متناسب با نیاز‌های ایثارگران سالمند روز گذشته در سالن شهید رهنمون پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان برگزار شد.

 

بررسی ارائه خدمات متناسب با نیاز‌های ایثارگران سالمندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست بررسی ارائه خدمات متناسب با نیاز‌های ایثارگران سالمند روز گذشته (شنبه) در سالن شهید رهنمون پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان برگزار شد.

در این نشست، مدیران دفتر معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی، سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران و انجمن ملی پرستاری جامعه‌نگر سلامت، مدیران و کارشناسان پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان و دفتر مطالعات و پژوهش‌ها حضور داشتند.

این نشست در راستای ارائه خدمات متناسب با نیاز‌های ایثارگران سالمند و همچنین همکاری در اجرای برنامه عملیاتی ۱۴۰۲ دفتر خدمات سلامت و امور سالمندی مبنی بر آموزش سالمندیار حامی سلامت، مراقبان سلامت، بیماریار و ایثاریار برگزار شد.

در این نشست ضمن تشریح ساختار‌های پژوهشی و آموزشی طرفین و تبادل تفاهم‌نامه آموزشی و پژوهشی، فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود جهت اجرای برنامه آموزشی سالمندیار حامی سلامت و سایر برنامه‌های آموزشی مورد نیاز ایثارگران بررسی و فاز‌های اجرایی برنامه ترسیم و اولویت‌بندی شد.

استفاده از پرستاران مجرب و آموزش‌دیده برای آموزش مراقبان ایثارگر در سطح کشور و آشنایی ایشان با مشخصات جمعیتی جامعه ایثارگری و مشکلات و نیاز‌های سلامت آن‌ها از تصمیمات این نشست بود.