تاریخ : 1402,پنجشنبه 25 خرداد16:52
کد خبر : 100975 - سرویس خبری : اخبار

دیدار فرمانده سپاه و مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با خانواده ایثارگران


دیدار فرمانده سپاه و مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با خانواده ایثارگران

سپاه نهادی است که همیشه در همه عرصه‌ها به موقع در کنار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بوده و این وجهه خود را در میادین...

فاش نیوز -  فرمانده سپاه پاسداران استان ایلام و مدیرکل بنیاد شهید این استان  با خانواده شهید والا مقام "طاهری" و جانباز ۷۰ درصد نخاعی "عباسی" در شهرستان ایوان غرب دیدار و گفت و گو کردند.

 به گزارش خبرنگار ما، شامگاه چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲، در راستای طرح سپاس و تکریم، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان و جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در شهرستان ایوان، از خانواده شهیده والا مقام "فرهناز طاهری "جانباز ۷۰ "میرزا عباسی" دیدار و سرکشی به عمل آوردند.

جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید در این دیدار گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، خاصیت شهادت در راه خدا این است که  انسانى جان خود را صرف می کند براى یک هدف و مقصد الهى، خداى متعال هم در پاسخ به این ایثار و گذشت بزرگ، حضور او را در ملّت تداوم می بخشد و یاد، فکر و آرمان او زنده می ماند.

وی افزود: سپاه نهادی است که همیشه در همه عرصه‌ها به موقع در کنار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بوده و این وجهه خود را در میادین مختلف به اثبات رسانیده است.

گفتنی است شهیده فرحناز طاهری در تاریخ ۱۸ /۰۳ / ۱۳۶۴ در بمباران هوایی دشمن بعثی عراق به درجه رفیع شهادت نائل گردید.