تاریخ : 1402,یکشنبه 11 تير14:30
کد خبر : 101028 - سرویس خبری : آزادگان

بی‌عدالتی در استفاده از مجموعه‌های ورزشی و تفریحی



ع قاسمی

فاش نیوز - باسلام؛ گاهی وقت ها با خواندن مطالب مجموعه ورزشی و تفریحی برای جانبازان و خانواده آنها برایم جای سئوال است که مگر اینگونه امکان ورزشی و تفریحی و زیارتی هست؟! خب اگر هست، آیا نباید شامل بنده که بیش از 7سال اسارت و 55درصد جانبازی که خود بنیاد سال 78 برایم تعین کرده و ازکارافتادگی کلی به دلیل چند تیر و ترکش قبل از اسیرشدن و شکنجه های دوران اسارت و غیره واقعا در حد یک اطلاع‌رسانی که چه خدماتی می توانیم خصوصا ورزشی و تفربحی و زیارتی استفاده کنیم مطلع نیستیم؛ نباید دفاتر بنیاد شهید یادی از ما آزادگان باسنوات بالای اسارت و درصد اعصاب و روان و غیره که در سن بالای 60سالگی نیاز به استخر و ورزش داریم اقدامی بکنند؟

همه چیز برای بعضی هاست. انگار در بنیاد هم جانبازان و آزادگان برحسب شانس و آشنابودن خدمات‌دهی می شوند. نباید اینگونه باشد. حداقل یک دفترچه چاپ کنند و خدمات در حال حاضر بنیاد را شرح بدهند. هر وقت هم که زنگ زدیم بنیاد اصلا جوابی به ما نمی دهند. اگر شک دارید، زنگ بزنید منطقه شهدای تهران تا متوجه بشوید ملاقات رهبری و رئیس جمهور و غیره مختص به عده ای خاص است.

تفریح شمال و زیارت و راهیان نور متختص به همین افراد خاص خودشان است. اگر ریاست جمهوری یا مجلس یک هیئتی تشکیل بدهند به مناطق بنیاد سر بزنند، به طور دلبخواه خودشان چندتا پرونده انتخاب بکنند و با تحقیق از جانباز یا آزاده و خانواده شهید از خدمات‌دهی بنیاد جویا بشوند، خواهند دید متاسفانه عده ای از هر امتیازاتی استفاده کرده اند و برای خیلی ها حتی در حد یک بلیط استخر هم تعلق نگرفت. این چه عدالتی‌ست؟!

|| علی قاسمی