تاریخ : 1402,یکشنبه 28 خرداد19:05
کد خبر : 101067 - سرویس خبری : ایثارگران

دیدار جمعی از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس با فرمانده آگاهی


دیدار جمعی از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس با فرمانده آگاهی

سردار سرتیپ محمد قنبری، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کشور ضمن استقبال گرم از ایثارگران و هم‌رزمان خود، با اظهار خرسندی از میزبانی جمع ایثارگران...

فاش نیوز - جمعی از ایثارگران، اعم از جانبازان، فرزندان شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس با فرمانده کل پلیس آگاهی فراجا دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ما، در این دیدار که با حضور گروهی از جانبازان، فرزندان معزز شهدا و ایثارگران و رزمندگان دوران باشکوه دفاع مقدس و در فضایی بسیار معنوی و صمیمانه برگزار گردید، سردار سرتیپ محمد قنبری، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کشور ضمن استقبال گرم از ایثارگران و هم‌رزمان خود، با اظهار خرسندی از میزبانی جمع ایثارگران حاضر، به بیان خاطراتی از دوران جبهه و مقاطعی از خدمت خود در مناطق مختلف، از جمله سیستان و بلوچستان پرداخت.

سردار قنبری خاطره ای بسیار تأثیرگذار از توسل یک همسر شهید و حضور اتفاقی سردار قنبری برای زیارت مزار همان شهید در استان سیستان و بلوچستان نقل کرد که حاضرین را منقلب و فضای جلسه را شدیدا تحت تأثیر قرار داد.

سردار قنبری همچنین لزوم تکریم و بزرگداشت شهدا و ایثارگران را یادآوری و بر برگزاری یادواره های شهدا تاکید کرد.

در ادامه این دیدار تعدادی از جانبازان نیز به بیان خاطرات خود از دوران جبهه و دفاع مقدس پرداختند.

گفتنی‌ست در پایان این دیدار، پیشکسوتان دفاع مقدس با همرزم روزهای جهاد و شهادت دیروز و سردار امروز که در قامت رئیس پلیس آگاهی فراجا همچنان در حال خدمت می باشد، عکس یادگاری گرفتند.

| خبرنگار افتخاری فاش نیوز: محمدحسن نجفی