تاریخ : 1402,سه شنبه 30 خرداد14:08
کد خبر : 101161 - سرویس خبری : شهدا

همیشه خدا را شاهد کار‌های خود قرار دهید



فاش نیوز - شهید «عیسی شجاعی» در وصیت‌نامه خود آورده است: پیغام من به ملت شهیدپرور و حزب الله این است که همیشه خدا را شاهد کار‌های خود قرار دهید.

 

همیشه خدا را شاهد کار‌های خود قرار دهیدبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از البرز، پیکر پاک و مطهر شهید «عیسی شجاعی» از شهدای دوران دفاع مقدس، که چندی پیش توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و هویتش پس از حدود ۴۰ سال شناسایی شد، امروز بر دوش مردم شهیدپرور کرج تشییع شد.

در ادامه، فرازی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید:

مادر جان نمی‌دانم چطور از زحمات بی پایان شما تشکر کنم. مادر عزیزم را به صبر و بردباری سفارش می‌نمایم و از او می‌خواهم برادران و خواهرم را در راه امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) حرکت دهند.

مادر عزیزم را در صبر مصداق این آیه مبارک قرآن قرار می‌دهم: «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.» می‌فرمایند: برخی از مومنان بزرگمردانی هستند که به عهد و پیمان که با خدا بستند کاملاً وفا کردند، پس برخی بر آن عهد ایستادگی کردند. (تا برای خدا شهید شدند) پیغام من به ملت شهیدپرور و حزب الله این است که اول؛ همیشه خدا را شاهد کار‌های خود قرار دهید و دیگری؛ یاری به امام را فراموش نکنید.

واقعاً اگر در حال حاضر اسلام و امام را یاری نکنیم، کِی و کجا این کار را باید انجام دهیم.