تاریخ : 1402,شنبه 03 تير15:40
کد خبر : 101259 - سرویس خبری : اخبار

نامگذاری ۱۴ معبر شهر ری به نام شهدا



فاش نیوز - مصادف با ایام فرخنده دهه اول ذی‌الحجه، ۱۴ معبر شهر ری با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت طی مراسمی به نام شهدای والامقام پلاک‌کوبی شد.

 

نامگذاری و پلاک کوبی ۱۴ معبر شهرری به نام شهدابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ۱۴ معبر شهر ری با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت طی مراسمی به نام شهدای والامقام پلاک‌کوبی شد.

«سید محمد ناظم رضوی» شهردار منطقه ۲۰ تهران در این مورد اظهار داشت: مصادف با ایام فرخنده دهه اول ذی‌الحجه، ۱۳ معبر به نام ۱۴ شهید بزرگوار نام‌گذاری شد و معابر هم به تابلو‌های پرچمی ابتدای کوچه و هم به تابلو‌های مشخصات شهید مزین شده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران به برکت خون شهدا است، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، وظیفه اصلی امروز ما اهمیت دادن به این فضیلت بزرگ است.

«حسین نصرالله» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری هم در این آئین اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا با مراجعه به بنیاد شهید می‌توانند درخواست نامگذاری کوچه محل سکونت پدر و مادر شهید را ارائه دهند تا در شورای نامگذاری مطرح شود، در حقیقت ما با این کار توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را تسریع می‌کنیم و این کار از همان قدم‌هایی است که باعث شناخت بیشتر جوانان از شهدا می‌شود.

این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، معاون مدیر کل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، رئیس امور مساجد شهرستان ری، امام جمعه موقت شهرستان ری، جانشین فرمانده سپاه ناحیه ری برگزار شد.