تاریخ : 1402,یکشنبه 04 تير16:15
کد خبر : 101308 - سرویس خبری : دفاع مقدس

هدف منافقین از حمله به مهران با خیال تصرف تهران+ سند



فاش نیوز - در تابلویی که جمله‌ی مهران را خدا آزاد کرد، روی کلمه خدا و آرم سپاه عکس‌های مسعود و مریم را چسبانده بودند و چنین تداعی می‌شد که مهران را مسعود و مریم آزاد کردند.

 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اقدام به انتشار بخشی از اسناد خود در رابطه با تک عراق به مهران و حمله منافقین به مهران کرده است. این سند توسط راوی لشکر ۱۱ امیرالمؤمنین نوشته شده و مربوط به دفترچه راوی از تاریخ ۳۰خرداد ۱۳۶۷ تا ۲ تیر ۱۳۶۷ است.

در بخشی از این راویت می‌خوانیم:

تلویزیون عراق بعدازظهر امروز در برنامه سیمای مقاومت، تبلیغات گسترده‌ای پیرامون این عملیات و تشکیل و سازمان‌دهی ارتش آزادی‌بخش داشت. در این برنامه با دو تن از سربازان این ارتش (یک دختر دانش‌آموز و یک زندانی تائب که قبلاً به جرم فروش کتاب برای سازمان دستگیر شده بود) مصاحبه شد و گویندگان افزودند که این عملیات در هفتمین سالگرد قیام ۳۰ خرداد (آغاز قیام نوین ایران؟!) و به فرماندهی آقای رجوی؟! انجام گرفته است.

در این برنامه استفاده مقادیر متنابهی زرهی و نیروی زن توسط این ارتش به نمایش گذاشته شد. در ضمن قابل ذکر است که زنان نقش مهمی در تبلیغات داشتند.

این نیرو‌ها در مهران شعار امروز مهران و فردا تهران را سر می‌دادند در این عملیات که جنبه تبلیغاتی ـ رزمی داشت روی تانک‌ها پرچم مجاهدین خلق (منافقین) نصب شده و عکس‌های مسعود و مریم رجوی بر در و دیوار چسبانده شده بود، همچنین بر روی تابلویی که جمله‌ی مهران را خدا آزاد کرد. نوشته شده بود، بر روی کلمه خدا و آرم سپاه عکس‌های مسعود و مریم را چسبانده بودند و چنین تداعی می‌شد که مهران را مسعود و مریم آزاد کردند.

در این برنامه تلویزیونی رئیس ستاد آزادی‌بخش ملی اعلام کرد که فتح مهران مقدمه فتح بزرگ‌تری است و ما خود را در این منطقه قفل نمی‌کنیم، قصد ما پدافند از منطقه نیست و برای انجام مأموریتی مهم‌تر آماده می‌شویم.

هدف شوم منافقین از حمله به مهران با خیال تصرف تهران + سند