تاریخ : 1402,سه شنبه 06 تير13:03
کد خبر : 101368 - سرویس خبری : استان ها

لزوم ایجاد فضای علمی و پژوهشی در مدارس شاهد



فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر لزوم ایجاد فضای علمی، پژوهشی و روحیه‌ انقلابی در مدارس شاهد، گفت: بکارگیری نیروهای متخصص و کاردان در مدارس شاهد فراگیر شود.
 
لزوم ایجاد فضای علمی و پژوهشی در مدارس شاهد/بکارگیری نیروهای متخصص در مدارس شاهد شهرستان‌های تهران فراگیر شود
به گزارش «ایثار شهرستان‌ها»، سومین نشست ستاد شاهد و ایثارگر شهرستان‌های استان تهران صبح امروز دوشنبه 5 تیرماه با حضور عباسعلی رضایی و مسعود بهرامی مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، معاونان فرهنگی و روسای ادارات مرتبط به میزبانی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این نشست با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) اظهار داشت: سیره اخلاقی و رفتاری امامان معصوم(ع)، منبعی غنی برای تربیت صحیح اخلاقی است و دوران بابرکت زندگی حضرت امام محمدباقر(ع) مملو از درس‌های تربیتی و رفتاری است.
وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت مدارس شاهد، با همکاران آموزش و پرورش اتفاق‌نظر داریم تصریح کرد: برنامه‌ریزی در مدارس شاهد به گونه‌ای صورت پذیرد که فضای حاکم در این مدارس را به سمت توسعه علمی و پژوهشی و روحیه‌ انقلابی سوق دهیم.
مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با قدردانی از فعالان آموزش فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان‌های استان تهران، شایسته‌گزینی و انتخاب نیروی متخصص در مدارس شاهد و همچنین طرح پراکنده را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: استفاده از نیروهای متخصص، کاردان و دارای روحیه‌ انقلابی در مدارس شاهد شهرستان‌های استان تهران فراگیر شود.
رضایی در پایان از اعضای ستاد شاهد شهرستان‌های استان تهران خواست تا در انتخاب مشاوران و مسئولان ایثارگر مدارس طرح پراکنده حساسیت بیشتری را اعمال کنند.
مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در این نشست بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ویژه مدارس شاهد در فصل تابستان تأکید کرد.
بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست وحیده‌رحیمی رئیس ستاد شاهد آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران گزارشی از روند اجرای مصوبات نشست گذشته ارائه کرد. افتتاح چهل‌و‌یکمین مدرسه شاهد در شهرری، ایجاد پایگاه فعالیت‌های تابستانی در مدارس شاهد و ارائه کلاس‌های تقویتی و آمادگی جهت شرکت در آزمون سراسری، از مصوبات سومین نشست ستاد شاهد شهرستان‌های استان تهران است.
گفتنی است در 40 مدرسه شاهد شهرستان‌های استان تهران 2 هزار و 139 دانش‌آموز شاهد و ایثارگر مشغول تحصیل هستند.