تاریخ : 1402,شنبه 10 تير19:30
کد خبر : 101475 - سرویس خبری : اخبار

دیدار متفاوت و تاثیرگذار نخاعی‌ ها با همرزمان اعصاب و روان


دیدار متفاوت و تاثیرگذار نخاعی‌ ها با همرزمان اعصاب و روان

تعدادی از جانبازان نخاعی‌ تهران به همراه چند تن از دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی، در روز عید سعید قربان از جانبازان اعصاب‌ و روان بیمارستان صدر دیدار کردند.

فاش نیوز- تعدادی از جانبازان نخاعی‌ تهران به همراه چند تن از دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی، در روز عید سعید قربان از جانبازان اعصاب‌ و روان بیمارستان صدر دیدار کردند.

این دیدار که برای جانبازان نخاعی عیادت‌کننده بسیار تاثیرگذار بود، در روز پنج‌شنبه مصادف با عید بندگی صورت گرفت و حال هم دیدارکنندگان و هم جانبازان بستری در بیمارستان صدر را دگرگون کرد.

 در این دیدار که فرصتی کمیاب برای رقم خوردن چنین ملاقاتی بود، مردان بزرگی که روزگاری در کنار هم و در یک جبهه در برابر دشمنان این مرز و بوم می چنگیدند، به یاری دل های هم شتافتند و هم ملاقات کنندگان، حسابی به نوازش دل های غریب و مظلوم جانبازان اعصاب و روان پرداختند و از طرفی نیز مورد لطف و محبت این غریب افتادگان قرار گرفتند.

 هر دو گروه دیدارکننده و بیماران به یکدیگر ادای دین کرده و یکدیگر را دلاورتر خطاب می کردند و لفظ جانباز را شایسته یکدیگر می خواندند؛ و به اذعان جانبازان نخاعی، این دیدار خاص که بسیار نادر است و به دلایل مبهم و نامعلوم معمولا اجازه آن داده نمی شود، در روحیه این جانبازان غریب و دورافتاده و مظلوم بسیار اثرگذار بود و کاش می شد زمینه ای فراهم شود تا دیدار این جانبازان که از لحاظ روحی بسیار نیازمند کمک می باشند، بیشتر شود؛ حتی با شرایط خاص!

 

گزارش از شهیدگمنام