تاریخ : 1402,دوشنبه 12 تير12:34
کد خبر : 101519 - سرویس خبری : استان ها

دیدار مدیرکل بنیاد استان بوشهر با ۲۲۶ خانواده معزز شاهد و ایثارگر



فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از ابتدای سال جاری تا کنون با 226 خانواده معزز شهید و ایثارگر در منزل دیدار و گفت و گو کرده است.
 
دیدار مدیرکل بنیاد استان بوشهر با 226 خانواده معزز شاهد و ایثارگر

به گزارش «ایثار بوشهر»، نعمت‌اله غلامپور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: در راستای تکریم و رفع مشکلات خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر از ابتدای سال تا کنون خداوند توفیق زیارت 226 خانواده شهید و ایثارگر را به بنده که خود را خادم این خانواده‌های معزز می‌دانم بصورت حضوری اعطا کرد که از این تعداد 29 نفر از والدین معظم شهدا هستند.
وی بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و حل مسائل و مشکلات ایشان کوچک‌ترین کاری است که می‌توانیم در راستای تکریم و گرامیداشت این بزرگواران انجام دهیم و دعای خیر این عزیزان زیباترین پاداشی است که در این دیدارها نصیب ما خدمتگزاران خاندان معزز شاهد و ایثارگر می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: والدین و همسران شهدا مبارزان خط مقدم بودند که از مهرو محبت فرزندان و عزیزانشان برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خاک پاکمان و اعتلای اسلام گذشتند تا امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم و دعای ایشان در این دیدارها سلامتی رهبر معظم انقلاب و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.