تاریخ : 1402,سه شنبه 13 تير13:53
کد خبر : 101567 - سرویس خبری : جانبازان

دیدار مدیران ارشد بنیادشهید با جانبازان ورزشکار تهران


دیدار مدیران ارشد بنیادشهید با جانبازان ورزشکار تهران

دکتر عباس زارع نژاد مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل و محمد میرزابیگی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیادشهید عصر روز گذشته ۱۲ تیرماه با حضور در باشگاه بقیه الله(عج) با جانبازان رزشکار فعال در این باشگاه دیدار و...

فاش نیوز - مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیادشهید و امور ایثارگران به اتفاق معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی این بنیاد با حضور در دهکده نشاط ولیعصر(عج)، با ورزشکاران جانباز این مجموعه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار ما، دکتر عباس زارع نژاد، مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل و محمد میرزابیگی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیادشهید و امور ایثارگران عصر روز گذشته 12 تیرماه با حضور در باشگاه بقیه الله(عج) با جانبازان ورزشکار فعال در این باشگاه دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار جانباز مصطفی مسعودی، مدیر ورزشی دهکده نشاط با ارائه گزارشی از فعالیت های ورزشی و اقدامات انگیزشی برای جذب جانبازان و ایثارگران بیشتر برای حضور در فعالیت های ورزشی، از مدیران حاضر بنیاد خواست تا با حمایت از ورزش جانبازان که ارتباط مستقیمی در ارتقای سطح سلامت و کم کردن هزینه های درمانی و بیمارستانی جانبازان دارد، اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه یکی از جانبازان به نمایندگی از ورزشکاران جانباز حاضر، مواردی از مسائل و مشکلات جانبازان را برشمرد و از مسئولین خواست در رفع مشکلات و موارد کلی جانبازان و ایثارگران اهتمام لازم را داشته باشند.

بنا بر این گزارش، محمد میرزابیگی با ابراز خرسندی از حضور در جمع جانبازان ورزشکار، ضمن تایید نقش ورزش بر سلامت و به مراتب کاهش هزینه های درمانی این قشر از ایثارگران، تاکید کرد: با تلاشی که در دوره جدید مدیریتی بنیاد در حال انجام است، مسائل و مشکلات ایثارگران در همه بخش ها به ویژه ورزش و بالا بردن سطح سلامت ایثارگران و جانبازان رفع گردد، ضمن اینکه می توان بررسی کرد تا با مشارکت بیمه دی، سهم مهمی از سرانه جانبازانی که در فعالیت های ورزشی مشارکت دارند و هزینه درمان آنها ناچیز است، در امر ورزش هزینه کرد.

دکتر زارع نژاد هم در سخنان کوتاهی بر حمایت از بحث ورزش و اردوی جانبازان تاکید کرد و خواستار تشکیل کارگروهی متشکل از جانبازان و ایثارگران با برخی از مدیران بنیاد، برای بررسی و پیگیری مسائل مطرح شده در این دیدار شد.

پیش از این برنامه، مدیران ارشد بنیاد از سالن ها و فعالیت جانبازان در رشته های مختلف ورزشی بازدید کردند.