تاریخ : 1402,پنجشنبه 15 تير14:30
کد خبر : 101624 - سرویس خبری : ایثارگران

خبرگزاری رسمی بنیاد برای ایثارگران شمشیر را از رو بسته است


خبرگزاری رسمی بنیاد برای ایثارگران شمشیر را از رو بسته است

گویا رسالت این رسانه (خبرگزاری حیات) به جای کشف حقیقت و اطلاع رسانی‌ واقعی از مسائل و مشکلات ایثارگران، اتهام پراکنی و پرونده سازی برای آنان، نشر مطالب خلاف واقع و حمایت بی چون و چرا از مدیران و اقدامات درست و غلط آنان...

فاش نیوز - در پی انتشار مطلبی در خصوص باشگاه فرهنگی - ورزشی ایثار، واقع در شهرک شاهد تهرانپارس، و جانبازان این باشگاه در خبرگزاری بنیاد شهید، موسوم به «حیات»، مسئولان این باشگاه خواستار درج پاسخ خود به مطلب مذکور در این خبرگزاری شده اند.

بر پایه گزارش رسیده، پیش از ظهر دیروز نماینده باشگاه ایثار برای تحویل نامه حاوی پاسخ به مطلب منتشر شده در خبرگزاری حیات بنیاد شهید، به دفتر این خبرگزاری مراجعه می رود که با کمال تعجب، با برخورد سخیف، نامعقول و نامعمول مدیرمسئول این خبرگزاری مواجه می گردد!

نماینده باشگاه ایثار در این باره می گوید: «امروز چهارشنبه مورخ ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰ صبح، به قصد تحویل نامه فوق در پاسخ به متن منتشر شده از آقای حجت الله امانی و اعلام آمادگی جهت مصاحبه مدیران باشگاه همراه با ارائه مدارک و مستندات در جواب مطالب کذب بیان شده، در دفتر پایگاه خبری حیات حضور یافتم. آقای امامی، مدیر مسئول این پایگاه خبری با برخوردی که به هیچ وجه در شأن یک خبرگزاری منتسب به ایثارگران و بنیاد شهید نیست، از دریافت نامه خود داری کرد.

گویا رسالت این رسانه (خبرگزاری حیات) به جای کشف حقیقت و اطلاع رسانی‌ واقعی از مسائل و مشکلات ایثارگران، اتهام پراکنی و پرونده سازی برای آنان، نشر مطالب خلاف واقع و حمایت بی چون و چرا از مدیران و اقدامات درست و غلط آنان است. رسانه ای که از پول و اعتبار ایثارگران خرج می کند ولی در جهت ضدایثارگران اقدام می کند.

به هر حال ما جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی به ایثارگران، موارد خلاف واقع مصاحبه آقای امانی را همراه با مستندات از طریق سایر رسانه ها منتشر و به اطلاع عموم خواهیم رساند.»

گفتنی‌ست خبرگزاری حیات به تبع مدیران رسانه و روابط عمومی بنیاد در دوره های مختلف، از اوان شروع به کار خود، به علت عدم اعتقاد به پاسخگو بودن و همچنین آشنا نبودن به کارکرد رسانه و وظایف حرفه ای و سازمانی خود و مسئولیتی که در قبال مخدومان ایثارگرشان دارند، پیوسته در جهت خلاف صلاح و رضایت ایثارگران قدم برداشته است. البته این فقط یک ادعا نیست و چنانچه سابقه فعالیت این به اصطلاح خبرگزاری را که با وجود دریافت بودجه های کلان و در اختیار داشتن ساختمان و امکانات خوب، حکایتش حکایت «آفتابه‌لگن هفت دست ولی شام و ناهار هیچی»‌ می باشد، با این عنوان مورد جستجو و بررسی قرار گیرد؛ تا فرق دوغ و دوشاب معلوم گردد!

البته در اینجا باید یادآور شویم، مدیر مسئول مسئله‌ساز خبرگزاری حیات که پیش از این و در اوایل تصدی امور بنیاد شهید توسط سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، مسئول امور رسانه ای ایشان بود، همان کسی‌ست که با اظهارات نسنجیده اش در توجیه برخورد اهانت‌آمیز با خانواده شهید فخری‌زاده و دیگر شهدای هسته ای، موجب دلخوری آنان نیز شده بود.

 

تصویر جوابیه ارسالی باشگاه ایثار به خبرگزاری بنیاد (حیات) که مدیر مسئول این خبرگزاری با برخورد ناصواب، از دریافت و انتشار آن (که حق قانونی می باشد) امتناع کرده است: