تاریخ : 1402,دوشنبه 19 تير13:08
کد خبر : 101736 - سرویس خبری : جانبازان

بازگشت کاروان ویژه جانبازان حج تمتع به میهن اسلامی



فاش نیوز - کاروان ویژه جانبازان حج تمتع سال ۱۴۰۲ شامل 77 نفر از جانبازان سرافراز کشورمان عصر روز یکشنبه ۱۸ تیرماه با استقبال مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد.
 
بازگشت کاروان ویژه جانبازان حج تمتع به میهن اسلامی

به گزارش «ایثار»، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی امور فرهنگی ورزشی و اردویی در خصوص اعزام کاروان جانبازان گفت: کاروان 77 نفره جانبازان سرفراز کشورمان روز 21 خرداد ماه وارد سرزمین وحی شد.
میرکاظمی با اشاره به اینکه امسال چهار هزار و ۳۵۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان به حج تمتع مشرف شدند، تصریح کرد: 77 نفر از این تعداد را کاروان جانبازان سرفراز کشورمان تشکیل می‌دادند، هرساله جمعی از جانبازان سرفراز دفاع مقدس در قالب کاروان ویژه راهی سرزمین وحی می‌شوند و امسال 29 نفر از اعضای این کاروان، جانبازان 70 درصد با شرایط خاص بودند.
سرپرست دفتر برنامه‌ریزی امور فرهنگی ورزشی و اردویی ادامه داد: کاروان جانبازان حج تمتع 1402 در قالب کاروان‌های مدینه اول بودند که پس از حضور در شهر پیامبر اکرم (ص) و زیارت حرم نبوی و ائمه بقیع (ع)، در مسجد شجره مُحرم و عازم مکه مکرمه شدند و به جمع حجاج ایرانی خانه خدا پیوستند.
وی خاطرنشان کرد: به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان سرافراز کشورمان امسال نیز به حج تمتع مشرف شدند که پس از انجام اعمال و مناسک حج به کشور بازگشتند.