تاریخ : 1402,دوشنبه 19 تير13:17
کد خبر : 101740 - سرویس خبری : ایثارگران

برگزاری کارگاه‌آموزشی برای ایثارگران پذیرفته شده در آزمون استخدامی



فاش نیوز - شرایط و نحوه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ایثارگران پذیرفته شده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و بانک ملی ایران با هدف افزایش آمادگی ایشان برای شرکت در جلسه مصاحبه تعیین و ابلاغ شد.
 
به گزارش «ایثار» با توجه به لزوم ارتقای سطح دانش، مهارت و توانمندسازی شغلی پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی و با توجه به رویکرد دستگاه‌های مشمول ماده 2 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در انتخاب فرد اصلح و انتخاب اشخاص دارای بیشترین شایستگی برای تصدی مشاغل مربوطه، بخشنامه‌ شرایط و نحوه برگزاری کارگاه‌های آموزشی مزبور تعیین و ابلاغ شد.
این کارگاه‌ها با استفاده از افراد متخصص و با تجربه مفید و مرتبط با موضوع مانند نمایندگان سازمان اداری و استخدامی در استان‌ها، مشاوران، مدیران و کارشناسان زبده دستگاه‌های مربوطه و اساتید دارای سوابق آموزشی مرتبط به صورت حضوری و یا غیرحضوری جهت آماده‌سازی جامعه هدف و آشنایی پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی با ساختار سازمان متبوع، اصول و قواعد حاکم بر آن، فرآیند مصاحبه استخدامی، ارائه راهکارهای مناسب جهت خودکنترلی و آموزش محورهای مختلف مصاحبه شغلی در 2 دوره آموزش عمومی و تخصصی برگزار می‌شود.
از میان جامعه هدف شرکت کننده در آزمون استخدامی «بانک ملی ایران» بالغ بر 1300 نفر پذیرفته شده‌اند که اسامی و مشخصات آنان در اختیار بنیاد استانها قرار گرفته و مقرر است تا پیش از شروع مصاحبه استخدامی تدابیر لازم جهت برگزاری کارگاه اتخاذ و از آنها جهت شرکت در دوره‌های مربوطه دعوت به عمل آید. همچنین برای حدود 5 هزار و 840 نفر از ایثارگرانی که در آزمون «وزارت آموزش و پرورش» پذیرفته شده‌اند نیز اقدامات مشابهی در دستور کار بنیاد استان‌ها قرار گرفته که مطابق با ضوابط جاری و فرآیند پیش‌بینی شده، خدمات با کیفیت آموزشی به مشمولان این برنامه ارائه شود.