تاریخ : 1402,دوشنبه 19 تير16:19
کد خبر : 101767 - سرویس خبری : شهدا

یادواره خانگی شهیدان غفاری برگزار شد



فاش نیوز - در راستای برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل یادواره خانگی شهیدان غفاری با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

 

یادواره خانگی شهیدان داور غفاری و یوسف غفاری برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، یادواره خانگی شهیدان داور و یوسف غفاری در منزل برادر این شهیدان با حضور جمعی از مسئولین استانی و مردم شهید پرور اردبیل برگزار شد.

در این مراسم سردار «غلام رضا محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل ضمن تاکید براهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وصیت نامه این شهیدان را دستور العمل و شیوه نامه زندگی اسلامی عنوان کرد و افزود: به برکت خون پاک شهدا برخلاف آن چه که دشمنان ایران فکر می کردند هر روز شاهد رشد و ارتقای پیشرفت در همه عرصه های کشور هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل خانواده شهدا را الگوی ایستادگی و فداکاری معرفی کرد و گفت: از دامن مادران پاک دامن و پدران صبور ایران زمین جوانانی همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس پرورش یافتند و امروزه نیز همان نسل صالح و با ایمان شهیدانی در عرصه های مختلف دفاع از حرم،شهدای سلامت،شهدای امنیت،شهدای غیرت را می پرورانندکه ریشه در همان فرهنگ عاشورایی این مردم بزرگ دارد.

وی افزود:یادواره خانگی شهدا طرح ابتکاری کنگره ملی 3400 شهید اردبیل در راستای تکریم خانواده هایی شهدا می باشد که بعد از برگزاری اجلاسیه نهایی نیز ادامه خواهد داشت.