تاریخ : 1402,پنجشنبه 22 تير22:28
کد خبر : 101860 - سرویس خبری : اخبار

قابل توجه جانبازان و ایثارگران؛ معرفی دهکده نشاط



 فاش نیوز - سلام. نمی دانم از دهکده نشاط چه می دانید؛ اما اجمالا و بسیار کوتاه عرض می کنم، دهکده نشاط مجموعه ای ورزشی، درمانی، خدماتی است که در منطقه زعفرانیه تهران واقع شده، و به خانواده ایثارگران اعم از جانباز و خانواده های آنان و همچنین به والدین شهدای معزز خدمات درمانی می دهد.

چنانچه عزیزی از سایر نقاط کشور برای امور درمانی یا کاری دیگر به تهران سفر داشته باشند، با معرفی‌نامه بنیاد شهر خود می توانند تا روزهایی محدود در این مجموعه اسکان داشته و به کار خود برسند و....

این مجموعه زیر نظر موسسه ایثار تهران و با مدیریت برادر جانباز، جناب آقای دکتر حیدری اداره می‌شود. دکتر حیدری از مدیران بسیار لایق که خود ایشان جانباز ۷۰درصد نخاعی هستند.
این مجموعه با پی‌گیری های مصرانه انجمن جانبازان نخاعی حدود دو سال است که فعال شده؛ که اگر انجمن اقدام نمی‌کرد اصلا ممکن بود تغییر کاربری پیدا کند و هیچگونه سرویسی به خانواده ایثارگری ندهد.
وقتی ایثارگران عزیز از مجموعه بهره مند می شوند، بنیاد موظف است هزینه اسکان و غذا را به مجموعه دهکده نشاط بپردازد. اخیرا این بدهی های بنیاد به سه میلیارد تومان رسیده که خدمات رسانی دهکده را مختل می نماید.
بر همین اساس دوستان انجمن جانبازان نخاعی پی‌گیری می کنند تا بخشی از مطالبات دهکده وصول شود؛ و فعلا وعده مساعد داده شده است.
ضمنا دوستان جانباز استان و شهر تهران هم می‌توانند از خدمات هتلینگ، درمانی و ورزشی دهکده نشاط بهره‌مند شوند؛ البته با معرفی‌نامه بنیاد شهید منطقه خود.

|| شکرالله وفایی