تاریخ : 1402,سه شنبه 27 تير13:45
کد خبر : 101945 - سرویس خبری : ایثارگران

این هم حکایتی از بانک دی

وام شب عید!



فاش نیوز - بنام خدا؛ در راستـای وظایف خطیری که مصداق کلام امام رضوان الله تعالی علیه که همه ما را مسئول می دانستند و در راستای حمایت از پایگاه خبری فاش نیوز، باید خدمت عزیزان عرض کنم که این شعار بانک دی که فرموده اند بطور کامل و جامع در خدمت ایثارگران است کاملا کذب است.

استدلال این سخن این است که ایام عید امسال بعد از چهل و یک سال از شهادت پدرمان، کارکنان بنیاد به دلیل وضعیت نامناسب برادرم بنام احمدرضا امیری، فرزند شهید «راه خدا» که پاسداری پیشکسوت در دفاع مقدس و همرزم شهید چمران در جنگ های نامنظم بود، تصمیم گرفتند شب عیدی 10 میلیون تومان وام به برادرم بدهند. خدا گواه است همسر ایشان سه یا چهار بار از فارسان رفتن شهرکرد و ضامن از ایشان خواستند. بنده فیش حقوقم، حکم کارگزینی ام، و نامه کسر اقساط از اداره گرفتم و بردم. گفتند چک هم نیاز است. گفتم چشم. چک صیادی هم دارم. فقط شب عیدی این پول را بهشان بدهید. بندگان خدا پدرشان زندان است. حداقل چهار کیلو میوه بخرند.

شش روز قبل از عید بود که مدارک را تکمیل کردم دادم خدمتشان. سه روز بعدش همسر برادرم آمد گفت بانک می گوید ضامن شدی؛ و فرزند شهید باستان یک قسط عقب افتاده دارد و نمی شود پرداخت کنیم. تا زنگ زدیم به پسر شهید باستان و بنده خداهمان لحظه رفت تسویه کرد. سه روز طول کشید تا از سیستم پاک بشود!

خلاصه سال تحویل شد! بعد از عید بعد از مردن سهراب این پول را پرداخت کردند که نه ارزشی داشت و نه سفره این بچه ها را برای یک شب رنگی کرد.

خب این کجایش در خدمت ایثارگران بودن است؟! اصلاآدم خجالت نمی کشد برای 10میلیون به فرزند شهید اینهمه ایراد می گیرد؟ صادقانه متصدی ایرادگیرنده یک آدامسی توی دهنش بود از این سمت دهنش به آن سمت دهنش می برد...

یکی از جانبازان دردکشیده وقتی آمدیم بیرون گفت چه خاکی به سرمان شده! دیروز با بچه های خاکریزنشین بودیم. آنها رفتند و ما ماندیم اینجا با این طیف افراد سروکله بزنیم. ای خاک برسرما!

|| رضاامیریان فارسانی