تاریخ : 1402,سه شنبه 27 تير16:40
کد خبر : 101978 - سرویس خبری : اخبار

فراخوان طرح یادمان شهدا در فرودگاه‌ها


فراخوان طرح یادمان شهدا در  فرودگاه‌ها

نقش شگرف و غیر قابل انکار فرودگاه‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ۱۶ شهید گلگون کفن و ده‌ها جانباز بر کسی پوشیده نیست اما نقش این عزیزان و فرودگاه‌ها تاکنون بدرستی تبیین نشده است.

فاش نیوز - سومین نشست فراخوان طرح یادمان شهدا و ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی جهت نصب در محوطه ساختمان مرکزی فرودگاه مهر آباد و سایر فرودگاه ها برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشست که در محل ساختمان مرکزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی و جهت برگزاری مقدمات فراخوان طرح یادمان برگزار شد معاون عملیات فرودگاهی، مشاور ایثارگران، مدیر عامل، جمعی از کارشناسان اداره کل عمران و توسعه فرودگاه‌ها و اساتید معماری دانشگاه های تهران حضور داشتند.

گلیج، معاون مدیرعامل در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: فرودگاه‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس نقش داشته اند که تقدیم 16 شهید و ده‌ها جانباز از جمله آنهاست.

معاون مدیرعامل با اشاره به فراخوان طرح یادمان متذکر شد: برای نشان دادن گوشه‌ای از خدمات و جانفشانی‌ها و انتقال فرهنگ مقاومت به نسل‌های بعدی، طراحی و نصب المان شهدا و ایثارگران فرودگاه ها می‌تواند در مفید و موثر باشد.

در پایان این نشست، علامه‌زاده مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه ها تاکید کرد: پیگیری نصب المان‌ها، نمادها و برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از وظایف و تکالیف حوزه ایثارگران دستگاه‌هاست که می‌تواند نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و پایداری در جامعه داشته باشد.