تاریخ : 1402,یکشنبه 01 مرداد15:56
کد خبر : 102143 - سرویس خبری : خانواده شهدا

مادر شهیدان «عسکری» آسمانی شد



فاش نیوز - مادر شهیدان سید جلال و سید جمال عسکری از شهدای دفاع مقدس به دلیل کهولت سن آسمانی شد و به دیار حق شتافت.

کد خبر: ۶۰۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ - 23July 2023
 

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاجیه خانم «شهربانو برادران‌کناری» مادر صبور شهیدان «سید جلال و سید جمال عسکری» روز گذشته (شنبه) در سن ۸۴ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه کردو پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان «عسکری» آسمانی شد

مراسم تشیع پیکر این مادر صبور روز یک‌شنبه یکم مرداد ماه ساعت ۹:۳۰ از حوزه بسیج روبروی آموزش پرورش به سمت گلزار شهدای تکیه معصوم‌زاده فریدونکنار برگزار می‌شود.

سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران این ضایعه را به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای این مادر صبور همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر مسألت کردند.

شهید سید جلال عسکری ۲۸ آذر ماه سال متولد ۱۳۴۷ و در تاریخ دهم اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه فاو و شهید سید جمال عسکری ۱۹ مهرماه سال ۱۳۴۶ متولد در تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال ۱۳۶۶ در منطقه مریوان و در عملیات والفجر ۱۰ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.