تاریخ : 1402,چهارشنبه 04 مرداد15:30
کد خبر : 102148 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

سعادتی نماینده بابل

باید نسبت به مصوبات و موضوعات جامعه ایثارگری حساس باشیم


باید نسبت به مصوبات و موضوعات جامعه ایثارگری  حساس باشیم

سال گذشته بخاطر یک خطای راهبردی، تعدادی از نمایندگان با تمدید قانون تبدیل وضعیت همراه نشدند...

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مجلس بر به‌روز رسانی و اجرای کامل قوانین ایثارگری در برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد و خواستار هماهنگی مجلس و بنیاد شهید برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، مهدی سعادتی بیشه‌سری، نماینده ایثارگر مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در یک گفت و گوی اختصاصی با اشاره به نشست های نمایندگان ایثارگر با مسئولان بنیاد شهید در راستای هماهنگی برای رفع موانع قانونی و مشکلات جامعه ایثارگری اظهار داشت: اخیرا جلسات مشترک بسیار خوبی از سوی فراکسیون ایثارگران با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد و امیدواریم با هماهنگی های صورت گرفته بتوانیم مشکلات ایثارگران را در قانون با قدرت برطرف کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) خاطنشان کرد: ما به عنوان نماینده ملت و ایثارگران باید نسبت به مصوبات و موضوعات جامعه ایثارگری حساس باشیم هر چند که متاسفانه اواخر سال گذشته بخاطر یک خطای راهبردی، تعدادی از نمایندگان با تمدید قانون تبدیل وضعیت همراه نشدند.

رییس فراکسیون سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مصر هستیم با توجه به حساسیت هایی که ایثارگران دارند با قدرت بخش هایی که طی این مدت از آنها غافل شده ایم را در پنج سال آینده مورد توجه بیشتر قرار دهیم و نواقص قانونی را برطرف کنیم. اخیرا هم جلسات خوبی با رئیس و مسئولان بنیاد شهید داشتیم و ان‌شالله مطالبات ایثارگران را با کمک دولت برآورده کنیم.

*معرفی