تاریخ : 1402,دوشنبه 09 مرداد20:47
کد خبر : 102328 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

آقای قاضی‌زاده، شما کیستید؟ خودتان قضاوت کنید


آقای قاضی‌زاده، شما کیستید؟ خودتان قضاوت کنید

ساحت رسانه‌ها و اذهان عمومی مردم با تنگ‌نظری برخی مدیران، نه تنها تغییر دیدی نسبت به اصل نظام اسلامی پیدا نخواهد کرد، بلکه نگاه انقلابی ضرورت ایستادن مردمی مقابل فساد را تا حصول نتیجه، بیشتر از پیش لازم و ضروی خواهد دانست...

فاش نیوز - علی‌رغم یک تماس ضبط و ثبت شده‌ی موجود از طرف آقای قیطاسی، مدیرعامل بانک دی که ضمن عذرخواهی از فاش نیوز قول داده بودند کلیه شکایت های خود را از پایگاه خبری فاش نیوز پس بگیرند، نه تنها هیچ اتفاقی نیفتاد، بلکه فردی که خود را از طرف مدیر عامل معرفی می کرد اعلام کرد دیگر در واحد تبلیغات بانک دی کار می کند و از روابط عمومی جابجا شده است!

هم‌زمان با بانک دی، دیگر دوستان نیز اقدام به شکایت های کیفری موازی کرده اند و همه وجوه اشتراک این شکایت ها وحدت شکات در یک موضوع است! همه‌ی مجموعه های حقوقی که شکایت کرده اند خود محکومیت کیفری دارند!

این که گفته شود این محکومیت ها برای مدیران قبلی‌ست نیز وجاهتی ندارد. چه این که اگر مدیران قبلی خاطی بوده اند، مدیران جدید چرا شکایت می کنند.

در این بین خبرگزاری ها و روزنامه های مطرح کشور از شرق تا غرب! و از اصلاح‌طلب تا اصولگرا با استناد به نص صریح سخنان قاضی زاده هاشمی، از برخی فسادهای موجود در دوره های قبل بانک دی اظهار ناراحتی کرده اند.

به نظر می رسد ساحت رسانه‌ها و اذهان عمومی مردم با تنگ‌نظری برخی مدیران، نه تنها تغییر دیدی نسبت به اصل نظام اسلامی پیدا نخواهد کرد، بلکه نگاه انقلابی ضرورت ایستادن مردمی مقابل فساد را تا حصول نتیجه، بیشتر از پیش لازم و ضروی خواهد دانست.

آقای قاضی زاده هاشمی خود بهتر است قضاوت کند که در این شرایط چرا؟

1. شکایت شرکت های وابسته و یا متصل به بنیاد شهید از فاش نیوز، در حالی که خود محکومیت کیفری دارند.

2. شکایت بانک دی در حالی که اسناد و اطلاعات محکمه‌پسندی از پیام مدیرعامل این بانک مبنی بر عذرخواهی از فاش نیوز موجود است.

3. جاخالی دادن آنهایی که از قول مدیرعامل بانک دی قول داده بودند که نه تنها شکایت را پس بگیرند، بلکه از رسانه های ایثارگری حمایت کنند.

4. افراد و دستگاه هایی مانند بانک دی و شرکت های تابعه بنیاد به طور نیابتی از طرف شما به جان فعالان رسانه ای و ایثارگری افتاده اند و با اتهام‌زنی و پرونده‌سازی آنها را به دادگاه می کشانند و اقدامات ایذایی علیه آنان انجام می دهند!

5. آقای قاضی‌زاده خادم ایثارگران است یا قیم و آقابالاسر؟! رفتارهای شما هر ناظر بی‌طرفی را به این نتیجه می رساند که خیلی از تصمیمات و رفتارهایتان، حتی با این که در کل انسانی ارزشی و متعهد هستید، به طرز عجیبی لجبازانه است؛ چه این که دوستان و نزدیکان و حتی دوستداران شما هم به وجود این خصیصه‌ در شما اذعان دارند. اما برادر عزیز، لجبازی با که؟!

6. آقای قاضی زاده قرار بود برای خدمت بهتر به ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت، سازمان بنیاد را اصلاح کند؛ نه این که با گماردن افرادی معلوم و نامعلوم‌الحال، و اقدامات خودسرانه و لجوجانه، باعث جنگ اعصاب برای ایثارگران و به انزوا کشاندن فرهنگ ایثار و ایثارگری گردد.

6. تمام افراد حقیقی و حقوقی صراحتا و یا تلویحا و یا من جهت خوف، کمی یواشکی فریاد زده اند که دستور شخص رییس بنیاد شهید است که ساکت کنند ایثارگران را.

یا قاضی اقض لنا!

7. آقای قاضی‌زاده هاشمی، میز قضاوت یا صدارت یا مسوولیت گذرا و جریان انقلابی مطالبه‌گر مانا خواهد بود. اتقوالله

|| امضا محفوظ