تاریخ : 1402,پنجشنبه 12 مرداد18:34
کد خبر : 102415 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

هجمه جریانی یا هماهنگی اتفاقی؟!


هجمه جریانی یا هماهنگی اتفاقی؟!

آنها که یک فقره چک روزمره اداریشان برابر راه انداز‌ی چند خبرگزاری است، به‌جای پاسخ‌دهی، شکایت می‌کنند؛ به‌جای جوابیه دادن، شکایت می‌کنند؛ به‌جای حرف زدن، تهدید می‌کنند و به‌جای...

فاش نیوز - مدت زیادی است گروهی از شکایت‌های ظاهراً غیرسازمان ‌یافته! همراه تعداد زیادی پیغام‌ها و پسغام‌ها اعم از شفاهی و کتبی روانه فاش نیوز می‌شود. تنها پایگاه خبری شهدا و ایثارگران که بدون کمترین حمایتی همچنان استوار پای اصل نظام ایستاده است «وَلا یَخافونَ لَومَةَ لائِمٍ» شعار همیشگی این پایگاه هست و خواهد بود ان‌شاءالله...

جریان ها، موسسه ها و ایضا برخی بانک البته بدون های! یعنی همان بانک مورد نظر که بنابر اعلام رئیس کنونی بنیاد شهید، رکورد بالایی را در تاریخ فساد اقتصادی در کشور ثبت کرده‌است. هم آن طرف و این طرف یک پایگاه بسیار بسیار ساده رسانه‌ای که در خط مقدم ایستاده است و همه تیر و ترکش‌ها روانه اش می‌شود.

 شباهت اردوگاه دشمن با اردوگاه دشمن داخلی در یک مسئله است؛ زر و زور و تزویر. همیشه قدرت برتر دنیایی و پابرهنگان و مستضعفان تا قیام قیامت تنها قدرت الهی بوده‌است که خود را چون قرآن گفته است، اعلون می‌دانند «ولا تهنوا و لاتحزنوا و انتم الأعلون ان کنتم مؤمنین».

تاریخ قضاوت خواهد کرد و تاریخ فریاد خواهد کرد که چطور می‌شود آنها که یک فقره چک روزمره اداریشان برابر راه انداز‌ی چند خبرگزاری است، به‌جای پاسخ‌دهی، شکایت می‌کنند. به‌جای جوابیه دادن، شکایت می‌کنند. به‌جای حرف زدن، تهدید می‌کنند و به‌جای پذیرفتن محکومیت قانونیشان، و با وجود داشتن محکومیت کیفری و علنی، می‌روند از همان موضوع، از فاش نیوز شکایت می‌کنند.

 بشکند قلمی که ننویسد بر یاران خمینی چه گذشت. گناه ما فاسدستیزی و ایستادن در مقابل خوردن حق شهدا و ایثارگران و بیت المال است و مجازات‌کنندگان و مدعیان علیه ما همان‌هایی هستند که در محکمه صالحه جمهوری اسلامی ایران، دست درازیشان به بیت المال مسلمین اثبات شده‌است.

بانک دی یا شرکت سپنتاطبیبان فرقی نمی‌کند! مهم این است که مدیران ارشد اسپید شاهد که شرکتی وابسته به بنیاد است، یک شبه سر از سپنتا طبیبان در می‌آورند!