تاریخ : 1402,جمعه 13 مرداد21:33
کد خبر : 102423 - سرویس خبری : اخبار

کاری کنید دشمن به شما اخم کند


کاری کنید دشمن به شما اخم کند

کاری کنید که دشمن به شما اخم کند. نه اینکه بخندد و لبخند بزند. جامع و خالص بگویم که حضرت امام ره فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد...

فاش نیوز - دلمان با واقعیت ها به درد آمد. ما نگران آیندگانیم. آیندگان که فرزندان ما هستند. فرزندان این مرز و بوم هستند. ای امروزی ها... و ای آیندگان... به جرأت حقیقتی را می‌گویم؛ (جبهه و جنگ) دانشگاه بود. دانشگاهی الهی...! حقیقی تر از آن این است که، وصیت‌نامه شهدا، راه را به شما نشان می‌دهد. چرا که بدون طمع و هیچ چشمداشتی و مهمتر از همه، با عشق این راه را رفته اند.

بچه های جنگ، همه و همه، خالص و ناب بودند. برای دین، انقلاب، کشور و ولایت و غیرت رفتند... فرمایشات گهربار امامین انقلاب را سرلوحه زندگی خود قرار دهید که قطعأ دشمن به شما اخم می‌کند.

کاری کنید که دشمن به شما اخم کند. نه اینکه بخندد و لبخند بزند. جامع و خالص بگویم که حضرت امام ره فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد.

در فرمایش دیگر ایشان که فرمودند: ای کاش من هم یک پاسدار بودم...! این جملات و امثالهم را می‌توان در چندین جلد کتاب نوشت.

در جایی حضرت امام خامنه ای روحی فداه فرمودند: این انقلاب، بی نام خمینی ره در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

همه این جملات و راه های روشن از امامین انقلاب و شهدا و جانبازان و آزادگان و رزمندگان و خانواده معظم و مقدس شهدا و...... ایثارگران... راه را به ماها نشان می‌دهد.

سخن زیاد است و عمر کوتاه عزت زیاد.

|| جانباز دفاع مقدس