تاریخ : 1402,دوشنبه 16 مرداد15:37
کد خبر : 102530 - سرویس خبری : اخبار

اظهار رضایت رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت از اصلاح برنامه هفتم در بخش ایثارگران


اظهار رضایت رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت از اصلاح برنامه هفتم در بخش ایثارگران

با تصویب تصمیمات جدید اتخاذ شده برای ایثارگران در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، این برنامه در مقایسه با برنامه ششم، بسیار بهتر خواهد بود...

فاش نیوز - رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت از پایان بررسی بخش قوانین ایثارگری در کمیسیون تلفیق و نهایی شدن اصلاح آن در روز سه شنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با اشاره به مهلت قانونی رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق مجلس خاطرنشان کرد: در چند جلسه ای که ما به عنوان فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت، آقای امیرآبادی، رییس فراکسیون ایثار و شهادت، سردار شریفی، رییس بخش ایثارگران و سایر مسئولان ایثارگری از جمله بنیاد شهید و ستاد کل نیروهای مسلح و اعضای کمیسیون اجتماعی نیز حضور داشتیم، نشست های مشترک خوبی داشتیم و در رابطه با تصویب و گنجاندن قوانین ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تصمیمات خوبی گرفته شد.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر من با تصویب تصمیمات جدید اتخاذ شده برای ایثارگران در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، این برنامه در مقایسه با برنامه ششم، بسیار بهتر خواهد بود.