تاریخ : 1402,چهارشنبه 18 مرداد14:00
کد خبر : 102591 - سرویس خبری : اخبار

احکام مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تغییری نمی‌کند



فاش نیوز - عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: با رأی کمیسیون تلفیق هفتم توسعه تمامی مواد مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه برای برنامه هفتم توسعه تنفیذ شد.

خدا‌بخشی: احکام مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تغییری نمی‌کند

فاطمه رحمانی عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند که احکام برنامه ششم توسعه درباره ایثارگران در برنامه هفتم نیز تنفیذ شود.

وی افزود: دولت در لایحه برنامه هفتم هیچ حکمی را درباره ایثارگران در نظر نگرفته بود و تا زمانی هم که دولت بخواهد برای این منظور لایحه بدهد، زمان زیادی سپری خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار کرد: بر همین اساس اعضای کمیسیون مصوب کردند تا احکام قانون برنامه ششم توسعه در حوزه ایثارگران به برنامه هفتم نیز تنفیذ شود.

همچنین محمد خدا‌بخشی عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی دیگری با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز (سه‌شنبه 17 مرداد) کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، گفت: با رأی کمیسیون تلفیق هفتم توسعه، تمامی مواد مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه برای برنامه هفتم توسعه تنفیذ شد.


منبع : فارس