تاریخ : 1402,یکشنبه 22 مرداد23:39
کد خبر : 102747 - سرویس خبری : ایثارگران

وقتی رِییس جمهور می گوید از خبرنگاران شکایت نمی کنیم

آیا بنیاد شهید جزو دستگاه‌های دولتی نیست؟!


آیا بنیاد شهید جزو دستگاه‌های دولتی  نیست؟!

از زمان حجت الاسلام رحیمیمان، نماینده ولی فقیه در بنیاد و با بذل توجه ایشان و با همکاری تمامی فرهیخنه‌ترین و پزشکی‌ترین دوره بنیاد شهید در این دوره است؛ رئیس پزشک گوش و حلق و بینی است و البته تا حلق و بینی از جانباز و خبرنگار شکایت می کند. نفر اول دست راست رییس بنیاد شهید پزشک است و به جای توجه به سوگند بقراط به خواباندن کل جانبازان می اندیشد؛ تیمی از همکلاسی های آقای رئیس نیز در زیرمجموعه‌ها و شرکت‌های اقتصادی و تابعه بنیاد شهید مشغول خدمت‌رسانی هستند که ان‌شاالله ...

مسعود دانشمند

فاش نیوز - رییس جمهور در حالی از منع شکایت از خبرنگاران خبر می دهد که نه تنها حمله های دادگاهی بنیاد شهید به فاش نیوز ادامه دارد بلکه برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب اسلامی، حکم تخلیه دفتر فاش نیوز هم به مدد شکایت رییس بنیاد شهید صادر شد. این در حالی است که از زمان حجت الاسلام رحیمیمان، نماینده ولی فقیه در بنیاد و با بذل توجه ایشان و با همکاری تمامی روسای بنیاد شهید در تمامی دولت ها این چند متر فضای تخصیص یافته به مجموعه موسسه فرهنگی و پایگاه خبری فاش نیوز در حال بهره برداری بوده و البته در همه دولت ها هم در معرض شکایت و فیلتر و ... نیز بوده است.

اما حوادث رخ داده در دولت کنونی اگر چه یقینا مورد مخالفت سرسختانه رییس جمهور می باشد، اما در نوع خود بی‌سابقه است.

آقای روابط عمومی سازمان فرهنگی بنیاد که روابط عمومی بنیاد را منحل و در خویش مضمحل کرده و اکنون خود کلیدی ترین بخش های بنیاد شهید (حوزه ریاست، روابط بین‌الملل و مثلا روابط عمومی) و حساس ترین قسمت های راهبردی دفتر فامیل وزیر اسبق را در اختیار دارد، عملا و علنا و حتی به طور فیزیکی با حضور در دفتر موسسه فرهنگی و هنری و انتشارات فتح‌الفتوح و فاش نیوز - که همه مجموعه در حوزه ایثارگران هم فعالیت می کنند- با وعده و وعید دروغ و فریبکارانه دوستان را مجبور به ترک و تخلیه دفتر می کنند؛ که بعد از عدم موفقیت، شکایت دادگاهی و طرح دادخواست تخلیه ملک، بدون وقفه در دادگاهی انجام می شود که اختصاصی دعاوی بنیاد است و خب به طور طبیعی حکم تخلیه صادر می‌شود!

فراموش نشود که همه اینها در شرایطی رخ می دهد که رییس جمهور محترم رسما مخالفت خویش را با شکایت از خبرنگاران عنوان کرده است. حال اینکه شکایت اقل اقدامات مسئولان بنیاد علیه فاش نیوز است؛ تخلیه دفتر، اخذ خسارت و اجاره و اجرت المثل و... و تازه این فقط در باره فاش نیوز است و دیگر جانبازان و ایثارگران هم از این نوازش ها مستثنا نبوده اند. پرونده سازی و اقدامات امنیتی قضایی حتی تهیه لیست سیاه برای اقدامات غیرقانونی علیه ایثارگران نیز از دیگر کرامات شیخ ماست!

فرهیخنه‌ترین و پزشکی‌ترنی دوره بنیاد شهید در این دوره است. رئیس پزشک گوش و حلق و بینی است و البته تا حلق و بینی از جانباز و خبرنگار شکایت می کند. نفر اول دست راست رییس بنیاد شهید پزشک است و به جای توجه به سوگند بقراط به خواباندن کل جانبازان می اندیشد. تیمی از همکلاسی های قاضی زاده نیز در زیرمجموعه ها و شرکت های اقتصادی و تابعه بنیاد شهید مشغول خدمت‌رسانی هستند که ان‌شاالله اقدامات موثری انجام خواهند داد.

شنیده ایم به آزاده سرافراز و شهید زنده، آقای اوحدی(رئیس سابق بنیاد شهید) نیز خبر شکایت‌کشی های بنیاد رسیده است. همان آهی که اوحدی کشید و بیان عبارتی که «مگر از جانباز هم شکایت می‌کنند؟!» برای حفاظت از تمامیت این پایگاه کوچک و خار چشم برخی، ما را بس! اتقوالله