تاریخ : 1402,دوشنبه 23 مرداد16:25
کد خبر : 102789 - سرویس خبری : استان ها

همسر «شهید علیخانی» عوامل هتک حرمت را بخشید



کرمانشاه

فاش نیوز - رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: پس از صدور رای عوامل هتک‌حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه؛ همسر شهید هتاکان را بخشید و پرونده بایگانی شد.

به گزارش مشرق، شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته همسر و دختر شهید «حسین علیخانی» از شهدای مدافع حرم در استان، مقابل درب منزل خود به دلیل انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر به ۲ خانم حرمت‌شکن به‌صورت محترمانه تذکر می‌دهند، اما متاسفانه این ۲ خانم و یک مرد که به همراه آن‌ها بود، همسر شهید و دخترش را مورد هتک‌حرمت و ضرب‌وجرح قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: به‌دنبال این حادثه و جریحه‌دار شدن احساسات مردم شهیدپرور کرمانشاه، تحقیقات برای شناسایی این افراد هتاک در دستور کار قرار گرفت و هر سه آن‌ها بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: درنهایت پس از بررسی دقیق و همه‌جانبه موضوع و تایید و تفهیم عناوین اتهامی، رای پرونده در شعبه ۱۱۲ کیفری استان صادر شد که طبق قانون و رای صادره از سوی دادگاه، متهمین به حبس، پرداخت دیه و جریمه نقدی محکوم شدند.

وی افزود: پس از اعلام رای دادگاه، همسر و فرزند بزرگوار شهید مدافع حرم، با مناعت‌طبع از حق قانونی خود گذشت کرده و با اعلام رضایت آنها پرونده با قرار موقوفی بایگانی شد.


منبع : مشرق نیوز