تاریخ : 1402,شنبه 28 مرداد19:53
کد خبر : 102797 - سرویس خبری : اخبار

آقای قاضی‌زاده، از پرونده بانک دی چه خبر؟!


آقای قاضی‌زاده، از پرونده بانک دی چه خبر؟!

وقتی فاش نیوز از فساد در بانک دی خبر داد، رگ گردن همین آقایان متورم شد که بروید و از علیه فاش نیوز شکایت کنید که چرا فساد را افشا می‌کند...

فاش نیوز - روزی که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تیرماه ۱۴۰۱ گفت که ‌در یکی از شرکت‌های وابسته به بانک دی، ۵ هزار میلیارد تومان تخلف کشف شد‌ و پرونده قضایی در مراجع ‌‌باز است، دولت سیزدهم با هرگونه فساد برخورد خواهد کرد و تا ریال آخر این مبلغ بازپس گرفته‌شده و بنیاد شهید با کسی در این مورد مماشات ندارد، امیدوار شدیم با فساد و مفسدین برخورد خواهد شد. اما وقتی فاش نیوز از فساد در بانک دی خبر داد، رگ گردن همین آقایان متورم شد که بروید و از علیه فاش نیوز شکایت کنید که چرا فساد را افشا می‌کند.
از گرفتن تا ریال آخراختلاس چه خبر؟!
از باز بودن پرونده قضایی اختلاس بانک دی چه خبر؟!
از نتیجه اقدام قضایی چه خبر؟!
از حکم مفسدین و اختلاسگران چه خبر؟!
به راستی چرا هیچ خبری از جانب شما درباره این فساد بزرگ که وعده برخورد با آن را دادید نشد؟
اگر اطلاعاتتان از این فساد بزرگ درست بوده، منتظر نتیجه اقدامات شما هستیم و اگر اطلاعاتتان غلط و دروغ بوده، این شایعه‌سازی بسیار بدتر از خبر فاش نیوز درباره فساد در بانک دی است. می دانید با این مصاحبه شما که مدت ها در رسانه ها منتشر شد، چه ضربه ای به بانک دی و سهامداران آن یعنی ایثارگران زدید. از کنار آن به سادگی گذشتید و صدای آن را هم در نیاوردید.

فاش نیوز یک رسانه مدافع حقوق ایثارگران و مروج فرهنگ ایثار و شهادت است که به رسالت خود عمل کرده و شما یک مقام رسمی هستید که باید سنجیده و با اطلاع کامل از حوزه تحت امرتان سخن بگوئید.

اگر قرار است از کسی شکایت شود این شما هستید که باید تمام ادعاهای خود درباره بانک دی را ثابت کنید. اما صد حیف که مدیران بانک نمی توانند از شما شکایت کنند؛ چون یا استعفایشان می دهید یا به بهانه ای برکنارشان می کنید.  ولی با دستور شما مجبورند از فاش نیوز شکایت کنند.

امید است در خلوت خود به اقداماتتان درباره ایثارگران بیشتر فکر کنید و به اصلاح آن بپردازید.

|| امضا محفوظ